knutby Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er på en ukestur til bartebyen men sliter litt med å finne noe å gjøre.. noen tips? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ok la meg tenke: - Vi har to meget gode kinoer. - Nidarosdomen er alltid vakker - Platekompaniet, Outland, Avalon og Aftermath er must om du liker film, musikk og bøker. - Du kan bade i Pirbadet. - Gå en tur i vakre Bymarka - Ta en tur på mormors om kvelden, 29,- for pilsen og herlig atmosfære. - Om du er på jakt etter klær så er Retro, Bogart, Mint og Haltvik å anbefale. Dette var det jeg kom på i farten. Kommentèr gjerne så får jeg et klarere bilde på hva du hadde tenkt deg. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Kino er jo et must! Nidarosdomen fik jeg tatt en titt på i dag, virkelig imponerende! Hvor er Outland\Avalon? Trodde de bare eksisterte i Oslo... Og Aftermath? hva er det? Mormors høres bra ut. Klær hopper jeg over, budsjettet mitt er lik null.. lever på kompisene mines nåde her. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Outland ligger i nesten helt nederst i Munkegata (Den gaten som går opp til Nidarosdomen). Avalon ligger i Kongens gate, like bortenfor en frisør som heter Sjakk Matt(like ved Torget). Aftermath er en skikkelig grom metalbutikk som ligger rett ved siden av startholdeplassen til trikken. Mormors ligger i smuget ved Platekompaniet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du kan besøke LarsP og se på synth-klærne hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå