Gå til innhold

Forceware og Catalyst i nye versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av dere som bruker MSI grafikk-kort, installerer dere drivere fra selveste NVIDIA eller bruker dere drivere levert av MSI?

Hva er best?

La oss si at jeg sitter med et MSI 6600GT og jeg pleier å sjekke om det er nye drivere gjennom MSI Live Monitor hvor den kontakter MSI.

Og det i mitt tilfelle viser ForceWare 77.77 som den siste.! heh.!!

Lenke til kommentar
Er det noen som helst grunn til at jeg som sitter her med et Ti 4800SE kort skal installere nye driver?

Regner nesten med at optimaliseringen for kortet mitt var over for lenge siden.

5161962[/snapback]

Tror du har lite å vinne ved å oppdatere driverne til skjermkortet ditt.

Lenke til kommentar
Av dere som bruker MSI grafikk-kort, installerer dere drivere fra selveste NVIDIA eller bruker dere drivere levert av MSI?

Hva er best?

La oss si at jeg sitter med et MSI 6600GT og jeg pleier å sjekke om det er nye drivere gjennom MSI Live Monitor hvor den kontakter MSI.

Og det i mitt tilfelle viser ForceWare 77.77 som den siste.! heh.!!

5161762[/snapback]

Driverene du får gjennom MSI er ikke noe annerledes ett nVidia sine offisielle. Snarere tvert om..

Så bruk nVidia sine offisielle du.

Lenke til kommentar
Og man må fortsatt inn i registeret og forandre på ASTT til 1 og alle ASTT_NA til 0 for å få frem Adaptive Antialiasing :/

Maybe next time ..

//Advancer

5161914[/snapback]

Dette er en funksjon som ble "åpnet" for R520 serien i denne omgang, kommer vel som default til resten av seriene som støtter dette

Til artikkelforfatter: Hmm... å kalle driverne til ATi som Catalysator blir jo nesten litt feil, da det i teorien ikke kan sammenlignes.

En katalysator vil jo i utgangspunktet fjerne/stjele litt ytelse, mens jeg opplevde faktisk en liten økning med disse driverne ;) =)

Endret av ExcaliBuR
Lenke til kommentar
Til artikkelforfatter: Hmm... å kalle driverne til ATi som Catalysator blir jo nesten litt feil, da det i teorien ikke kan sammenlignes. En katalysator vil jo i utgangspunktet fjerne/stjele litt ytelse, mens jeg opplevde faktisk en liten økning med disse driverne ;) =)

5162268[/snapback]

En katalysator er i ordets rette forstand noe som øker hastigheten på kjemiske reaksjoner. Det er også dette som skjer i katalysatorer på biler.

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalyst

Lenke til kommentar

Dette er god nok grunn til at jeg laster ned Catalyst 5.11:

(hvis det er reelle tall, og ikke bare noe ATI skryter av)

# Doom 3 performance improvement of up to 38%

# Quake 4 performance improvement of up to 60%

# Older OpenGL titles such as Quake 3, Arena, and Wolfenstein: Enemy Territory, have performance improvements of up to 50%

https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2...tes.html#189260

Edit: Shit, gjelder det kun X1800?

Endret av meeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...