FallenA Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei der ! Jeg har drevet en god del med hjemmekino, og driver nå å eksperimenterer med en HTPC. Bildet blir knakende godt ved hjelp av DVI-->DVI til Projektor, og programmet Zoom Player. Eneste problemet er at samme hva jeg gjør av innstillinger så får jeg ikke lyd! Lydkort = Audegy Z2 (eller noe slikt (er på jobben eg var ikke sikker på betegnelse) Jeg har koblet SPDIF coax til min Yamaha reciever. Zoomplayer og alle andre lydinnstillinger er satt til Digital out - SPDIF! Fremdeles er det ingen lyd! HJELP Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei der ! Jeg har drevet en god del med hjemmekino, og driver nå å eksperimenterer med en HTPC.Bildet blir knakende godt ved hjelp av DVI-->DVI til Projektor, og programmet Zoom Player. Eneste problemet er at samme hva jeg gjør av innstillinger så får jeg ikke lyd! Lydkort = Audegy Z2 (eller noe slikt (er på jobben eg var ikke sikker på betegnelse) Jeg har koblet SPDIF coax til min Yamaha reciever. Zoomplayer og alle andre lydinnstillinger er satt til Digital out - SPDIF! Fremdeles er det ingen lyd! HJELP 5161655[/snapback] Hei! Er lyden skrudd på? Start-menyen -> Kjør og skriv "sndvol32" og trykk kjør. Funker analog lyd? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Er lyden skrudd på? Start-menyen -> Kjør og skriv "sndvol32" og trykk kjør. Funker analog lyd? 5161982[/snapback] Joda lyden er skrudd på, og analog lyd fungerer! Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Joda lyden er skrudd på, og analog lyd fungerer! 5162105[/snapback] Mulig jeg kommer med flere litt banale spørsmål nå, menmen. Har du sjekket om digitalutgangen sender signal? Dvs lyser det rødt i den? Og funker den med annet utstyr med digtal inngang? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Joda lyden er skrudd på, og analog lyd fungerer! 5162105[/snapback] Mulig jeg kommer med flere litt banale spørsmål nå, menmen. Har du sjekket om digitalutgangen sender signal? Dvs lyser det rødt i den? Og funker den med annet utstyr med digtal inngang? 5162321[/snapback] Lyser rødt ? Dette er en Coax utgang, og ikke optisk ! Det ser ikke ut som om det kommer signal ut av den digitale utgangen ! Helt greit med banale spørsmål Så lenge jeg får det til å virke Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Lyser rødt ?Dette er en Coax utgang, og ikke optisk ! Det ser ikke ut som om det kommer signal ut av den digitale utgangen ! Ok...ja det ser jeg nå Har ikke så mange gode tips egentlig, men ser du har kommet i kontakt med noen med samme lydkort på forum.hjemmekino.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå