kristoffer10 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 har en golf -00 tdi, som det noen ganger kommer opp ESPsystem merket i dashnordet. det er det samme symbolet som kommer opp når jeg slår av ESP'en. Hvis jeg da stopper bilen og slår av tenningen, går det bort. hva er feil? det er eneste måten å få det bort på, på/av knappen fungerer ikke da... ? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Før jeg kjøpte min Audi, var dette lyset alltid på (ikke bare av og til). Selger fikset det før kjøp. Det var "tverrakselerasjonssensoren" som måtte byttes i mitt tilfelle. Altså sensoren som merket om bilen forflyttet seg sidelengs. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ser ut til å være en feil mange opplever på disse bilene.. Har en -00 Golf Generation 1,6 og samme problemet der. Skal jaggu sjekke opp ang den "tverrakselerasjonssensoren". Høres ganske sansynlig ut, for det må jo være en sensor av et slag som ikke fungerer. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kanskje prøve å provosere frem en sladd mens det lyset er både av og på? Og se om bilen hjelper deg å ta inn sladden? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Dra på merkeverksted og få lest ut feillagret. Hos oss mener jeg vi tar 350kr for det. Lenke til kommentar
kristoffer10 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 skal prøve å "provosere" frem noe, se om det skjer noe. Det har bare skjedd to-tre ganger, men nå som vinteren er i anmasj er det greit å vite at alt sånn funker... hva blir sjekket på en sånn kontroll hos merkeverksted forresten for 350,-? bare den ESP delen? eller "tverr....*#"¤%¤" " greia? tverrakselsensoren... høres spennende ut... Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det er det vi tar for å lese ut feillagret, altså se om det ligger lagret feilkoder i bilens minne. Ut fra det kan man ofte se hva som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå