glennsjo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Har en "gammel" Sony Ericsson T610. Noen som vet hvordan jeg enkelt kan få eksportert telefonlista? Kan jeg sende den som epost eller noe? Har ingen kabler som kobler den med en PC, men IR'en og bluetoothen fungerer naturlig nok... Takk for tidsbesparende tips! Endret 16. november 2005 av Glenn'ern Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 bruk sync programvaren som følgte med telefonen og gjør det via bt.. enklest Lenke til kommentar
glennsjo Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hmm... Hva er bt? Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bluetooth. forsto det slik at du hadde det (?) Lenke til kommentar
glennsjo Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Uff. Den berømte teskjea. Har det ja =) Lenke til kommentar
glennsjo Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Helvete så vanskelig dette skulle være. Programvaren som følger med min nye K700i klarer ikke å kople til telefonen en gang (den finner den ikke). Finnes det ikke noe enkelt gratisprogram hvor jeg via data enkelt kan gå inn på min gamle T610, laste ned min telefonliste som tekst-fil eller et eller annet, for deretter å laste opp til den nye telefonen. Får koplet til den nye via Bluetooth-programvaren, men ikke med SE-discen. Endret 7. desember 2005 av Glenn'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå