datageni Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 pci-ex asus gf6600gt drev her en dag å ommøblerte pcen og tok ut og inn skjermkortet kanskje en eller to ganger for mye. når jeg starter opp nå ser skjermen helt kornette ut. ser også ut som jeg har klart å knukket et par pins på kontakten til kortet. dårlig tilknyttning spørr du meg..agp tåler mye mer. pci-ex må man være forsiktig med. men noen som har vært bort i det samme ? løsninger, råd osv ? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 En skal alltid behandle hardware med forsiktighet, men som regel tåler det en trøkk. Hvordan greide du å brekke de av? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 det skal litt til å knekke deler av skjermkortet og pciE porten. du har nok bare hvert alt for uforsiktig Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kan du laste opp et bilde? Lenke til kommentar
datageni Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Kan du laste opp et bilde? 5162217[/snapback] mulig umulig..skal se om et par dager..sendte det med til byen for sjekk nå så har ikke mulighet til å knipse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå