danilovic Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har en USB-penn liggende her (den billigste Komplett.no førte for noen måneder siden), og den ber nå om å bli formatert, enda den i utgangspunktet skulle være i helt fin stand. Det ligger en god del data på den, og jeg fikk opp en god del med Get Data Back. Problemet er at samtlige bilder ser ut til å være korrupte, og det er kun *.doc-filene som ser ut til å være intakte. Er det noe jeg har oversett, gjort feil, mangler lisens til, eller noe slikt? Er det eventuelt noen andre programmer jeg kan bruke, enten som et supplement til GDB, eller som en ren erstatning? Jeg lurer også på hvilket filsystem disse pennene pleier å kjøre. Jeg gjettet FAT16, men det kan jo gjerne være feil. Daniel Lenke til kommentar
bengh Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Du kan formatere med både fat16 og fat32 - ihverfall fungere begge for meg. Det kan være lurt å ta seg tid til å klikke på ikonet nede på taskbar og stoppe enheten før du napper den ut. Som regel går det bra men hvis PC'n er opptatt med andre ting, eller er i ferd med å skrive til pinnen når du napper ut USB pinnen kan du ende opp med åpne filer og problemer. EDIT: Jeg slo deg vist med en dag når det gjelder registrering på dette fora - ikke mange som har vært med så lenge Endret 16. november 2005 av bengh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå