Garreth Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har et PowerColor Radeon X800GT 256MB i et Silverstone SST-LC03 kabinett og har funnet ut at en Zalman Passiv Heatpipe VGA-Kjøler vil passe i høyden og i bredden i mitt kabinett. Men det jeg lurer på om det vil fungere å kun ha kjøleribben på og ikke kjøpe en eksta vifte over, eller om det vil bli for varmt. Jeg skal ikke spille eller overklokke, det blir kun brukt til å se tv og film. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Eg har prøvd ein liknande kjølar på mitt 9700, og den var noko dritt. Sjå om du finn omtaler eller alternativer til den. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Eneste omtaler jeg har funnet er på siden til komplett. Det som er greit med denne kjøleren er at den ikke er så høy og dermed passer i det trange kabinettet mitt. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 hvis du ikke skal overklokke er det ikkeno og lure på. den vil passe bra for deg. hadde selv en gainward me (orginal) passiv kjøling og uteom overklokking er jeg svært fornøyd brikkene på dissa korta tåler jo nermere 100grader så. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du bør ha fornuftig luftgjennomstrømning i kabinettet for at det skal fungere. Er det helt stillestående, varmer skjermkortet opp de andre komponentene i HTPC'n (som ikke tåler 100 grader). Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, det er to kabinettvifter som lager gjennomstrømming, og kabinettet er perforert på sidene (luftehull) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå