marve80 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, Eg har bestillt diverse godsaker frå Komplett.no og venter i spenning på å få det i hus. La inn bestilling på søndag og i følge sporingstjenesten hadde varene komt seg til Stokke mandag klokka 1936. Alt vel. Men etter dette har det vært stillstand, pakkane har ikkje blitt registrert andre plasser enn Stokke. Er det kun meg som er utålmodig her eller hørest dette ut som eit uvanleg langt opphold på Stokke. Bør eg ringe posten i dag og etterlyse greiene eller ha is i magen og stole på påstanden om at "posten alltid kjæm fram"? andre som har erfaringer med dette trege stokke-syndromet? Pakkane skal forresten til Bergen. mvh marve Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vent. En pakke kan glatt bli liggende på samme sted i 2 døgn uten at verden går under. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Bestilte og en pakke fra komplett, på fredag forrige uke. Er fremdeles i stokke står det på sporingen, til vanlig tar det ca. 3 dager fra komplett sender pakken til den ankommer postkontoret og kan hentes. Mulig det er blitt noe krøll? edit: sjekket sporingen og den har kommet seg til oslo den 15. Kanskje det bare sporinggreierne som ikke er helt oppdaterte? Endret 16. november 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ta en telefon for sikkerhetsskyld. Regener med at posten hadde vært slapp i scanningen Lenke til kommentar
RayVen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har akkurat samme problem, pakkesporingen viser at pakken ifra komplett ble levert til Stokke på mandag. Men nå er det onsdag og ennå ingen tegn til forandring....får håpe at de er pakkesporingen som viser litt feil Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Du kan etterlyse pakken(e) hvis du ikke har fått den etter 5 virkedager, dvs siden den ble innlevert på mandag kan du etterlyse den hvis du ikke har fått den innen kommende mandag. "Been there - done that" mange ganger hos posten. Servicepakker har de en garanti på som sier maksimalt 5 virkedager, og siden lørdag og søndag ikke regnes med vil det si at du skal ha pakken senes samme ukedag i uken etter den ble sendt. = sendt mandag = du skal ha den på ditt postkontor senest neste mandag. Før det er det lite du kan gjøre/tvilsomt du kommer noen vei. OBS på at det er avsender som må etterlyse pakken også - ikke mottaker. Lenke til kommentar
Campus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det var noe snakk om pakker som ikke var kommet frem på jobben idag, konklusjonen var at de stod fast på bergensbanen. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Vent. En pakke kan glatt bli liggende på samme sted i 2 døgn uten at verden går under. 5161350[/snapback] Det er ikke sikkert pakken ligger rolig. Forklaringen kan være så enkel som et den er underveis til neste registreringspunkt.... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, Eg har bestillt diverse godsaker frå Komplett.no og venter i spenning på å få det i hus. La inn bestilling på søndag og i følge sporingstjenesten hadde varene komt seg til Stokke mandag klokka 1936. Alt vel. Men etter dette har det vært stillstand, pakkane har ikkje blitt registrert andre plasser enn Stokke. Er det kun meg som er utålmodig her eller hørest dette ut som eit uvanleg langt opphold på Stokke. Bør eg ringe posten i dag og etterlyse greiene eller ha is i magen og stole på påstanden om at "posten alltid kjæm fram"? andre som har erfaringer med dette trege stokke-syndromet? Pakkane skal forresten til Bergen. mvh marve 5161314[/snapback] Normal utleveringsdag i Bergen er torsdag 17.11., for en Servicepakke innlevert mandag ettermiddag. Det finner du ut på posten.no. Etterlys den hvis du ikke får den i morgen. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Stokke postterminal er jo kjent for å være utrolig treige da. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Som det er påpekt, så ligger ikke pakken der den ble registrert sist. Den er underveis til neste registreringspunkt. Ørjan... Lenke til kommentar
Campus Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Nå er ikke dette en helt normal uke: http://www.ba.no/nyheter/article1828939.ece PS: Ligger alle nettbutikker i Stokke? Jeg venter på en liten pakke fra mpx, og den er også innlevert på Stokke. Endret 17. november 2005 av Campus Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Som campus ga en fin link til, skulle jeg til å si at det kunne ha noe med været denne uken på vestlandet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå