Gå til innhold

For tidleg å etterlyse varene?

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har bestillt diverse godsaker frå Komplett.no og venter i spenning på å få det i hus. La inn bestilling på søndag og i følge sporingstjenesten hadde varene komt seg til Stokke mandag klokka 1936. Alt vel. Men etter dette har det vært stillstand, pakkane har ikkje blitt registrert andre plasser enn Stokke.

Er det kun meg som er utålmodig her eller hørest dette ut som eit uvanleg langt opphold på Stokke. Bør eg ringe posten i dag og etterlyse greiene eller ha is i magen og stole på påstanden om at "posten alltid kjæm fram"?

andre som har erfaringer med dette trege stokke-syndromet?

Pakkane skal forresten til Bergen.

mvh marve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte og en pakke fra komplett, på fredag forrige uke. Er fremdeles i stokke står det på sporingen, til vanlig tar det ca. 3 dager fra komplett sender pakken til den ankommer postkontoret og kan hentes. Mulig det er blitt noe krøll? :hmm:

edit: sjekket sporingen og den har kommet seg til oslo den 15. Kanskje det bare sporinggreierne som ikke er helt oppdaterte?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Du kan etterlyse pakken(e) hvis du ikke har fått den etter 5 virkedager, dvs siden den ble innlevert på mandag kan du etterlyse den hvis du ikke har fått den innen kommende mandag.

"Been there - done that" mange ganger hos posten. Servicepakker har de en garanti på som sier maksimalt 5 virkedager, og siden lørdag og søndag ikke regnes med vil det si at du skal ha pakken senes samme ukedag i uken etter den ble sendt. = sendt mandag = du skal ha den på ditt postkontor senest neste mandag.

Før det er det lite du kan gjøre/tvilsomt du kommer noen vei. OBS på at det er avsender som må etterlyse pakken også - ikke mottaker.

Lenke til kommentar
Hei,

Eg har bestillt diverse godsaker frå Komplett.no og venter i spenning på å få det i hus. La inn bestilling på søndag og i følge sporingstjenesten hadde varene komt seg til Stokke mandag klokka 1936. Alt vel. Men etter dette har det vært stillstand, pakkane har ikkje blitt registrert andre plasser enn Stokke.

Er det kun meg som er utålmodig her eller hørest dette ut som eit uvanleg langt opphold på Stokke. Bør eg ringe posten i dag og etterlyse greiene eller ha is i magen og stole på påstanden om at "posten alltid kjæm fram"?

andre som har erfaringer med dette trege stokke-syndromet?

Pakkane skal forresten til Bergen.

mvh marve

5161314[/snapback]

Normal utleveringsdag i Bergen er torsdag 17.11., for en Servicepakke innlevert mandag ettermiddag. Det finner du ut på posten.no. Etterlys den hvis du ikke får den i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...