Mokrish Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Et raskt spørmål: Jeg regner med jeg handler ASrock sitt Sata 2 hovedkort, med mulighet for AGP og PCI-e. Det er et av hovedkriteriene mine. Men det jeg lurer på er om det finnes noen bedre hovedkort med samme mulighet? Jeg likte oppgraderingsmulighetene i ASrock sitt. men K8N til MSI har også mulighet for PCI-e og AGP. Noen andre forslag? Mvh Mokrish Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Et raskt spørmål: Jeg regner med jeg handler ASrock sitt Sata 2 hovedkort, med mulighet for AGP og PCI-e. Det er et av hovedkriteriene mine. Men det jeg lurer på er om det finnes noen bedre hovedkort med samme mulighet? Jeg likte oppgraderingsmulighetene i ASrock sitt. men K8N til MSI har også mulighet for PCI-e og AGP. Noen andre forslag? Mvh Mokrish 5161204[/snapback] Jeg kjenner ikke til at MSI K8N har både PCI-E og agp, men jeg har selv Asrock og er strålende fornøyd med det. Det tar litt tid å sette seg inn i alle innstillingene i bios osv, men når dette er på plass, er alt fryd og gammen. Jeg gjorde litt research når jeg skulle kjøpe et hovedkort som støttet agp og pci-e, og det var helt klart Asrock som ga mest for pengene. Samt at det yter bra. Endret 16. november 2005 av torkelma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå