Gå til innhold

Hva er det beste AGP+PCI-e hovedkortet?

Mokrish

Anbefalte innlegg

Et raskt spørmål:

Jeg regner med jeg handler ASrock sitt Sata 2 hovedkort, med mulighet for AGP og PCI-e. Det er et av hovedkriteriene mine. Men det jeg lurer på er om det finnes noen bedre hovedkort med samme mulighet?

Jeg likte oppgraderingsmulighetene i ASrock sitt. men K8N til MSI har også mulighet for PCI-e og AGP. Noen andre forslag?

Mvh Mokrish

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et raskt spørmål:

Jeg regner med jeg handler ASrock sitt Sata 2 hovedkort, med mulighet for AGP og PCI-e. Det er et av hovedkriteriene mine. Men det jeg lurer på er om det finnes noen bedre hovedkort med samme mulighet?

Jeg likte oppgraderingsmulighetene i ASrock sitt. men K8N til MSI har også mulighet for PCI-e og AGP. Noen andre forslag?

Mvh Mokrish

5161204[/snapback]

Jeg kjenner ikke til at MSI K8N har både PCI-E og agp, men jeg har selv Asrock og er strålende fornøyd med det.

Det tar litt tid å sette seg inn i alle innstillingene i bios osv, men når dette er på plass, er alt fryd og gammen.

Jeg gjorde litt research når jeg skulle kjøpe et hovedkort som støttet agp og pci-e, og det var helt klart Asrock som ga mest for pengene. Samt at det yter bra.

Endret av torkelma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...