Giftmedbarn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 For noen år siden husker jeg vi byttet meldingsentraler og ordnet ille, og resultatet ble gratis sms fra mobilen. Nå er det flere år siden jeg har hørt om noe sånt. Eksisterer det fortsatt slike ting? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Denne muligheten ble stengt av operatørene for lenge siden dessverre. Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er jo mulig å iallefall sende _billig_ SMS fra nett da. Men fra mobil er det greit å bruke f.eks. Talkmore med 0,43 per SMS (som jeg har). Har man sånn mobil man kan koble til PCen blir det jo også ganske billig og man får det på regningen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det er jo mulig å iallefall sende _billig_ SMS fra nett da. Men fra mobil er det greit å bruke f.eks. Talkmore med 0,43 per SMS (som jeg har). Har man sånn mobil man kan koble til PCen blir det jo også ganske billig og man får det på regningen. 5161539[/snapback] Det er utrolig stor forskjell på 43 øre og 0 øre. Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Klart det er forskjell på 0 og 43 øre. Men nå er det jo engang slik at det ikke er mulig å sende til 0 øre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er fremdeles mulig med enkelte utenlandske sim-kort. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du har jo f.eks vyke, 21-25 øre per melding, litt tungvindt å bruke sammenlignet med vanlig SMS, og ikke helt gratis, men billigst fra tlf Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 registrerer du deg på biip.no kan du sende så mange du vil. gratis så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det finnes mange steder en kan sende gratis sms fra nettet. Fredager har de fleste også gratis mms, så da lønner det seg å sende mms i stendet for sms, tror mange ikke tenker over det tilbudet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå