Gå til innhold

kritikk til sida mi..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt unødvendig å kompilere alle flash-filmene dine i Flash 8-format, siden dette er veldig nytt. Det er vanlig å kompilere for den mest støttede versjonen (6 eller 7) inntil 8 er utbredt nok til at ikke 98% av de som besøker siten din får opp en feilmelding om at Flash-versjonen er utdatert.

Hvorfor ikke legge ut filmklippene som MPEG eller WMV? Det er jo bare ting du har hentet fra andre nettsteder likevel - så hvis det er for å forhindre kopiering, så har du driti deg ut. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Kanskje litt unødvendig å kompilere alle flash-filmene dine i Flash 8-format, siden dette er veldig nytt. Det er vanlig å kompilere for den mest støttede versjonen (6 eller 7) inntil 8 er utbredt nok til at ikke 98% av de som besøker siten din får opp en feilmelding om at Flash-versjonen er utdatert.

Hvorfor ikke legge ut filmklippene som MPEG eller WMV? Det er jo bare ting du har hentet fra andre nettsteder likevel - så hvis det er for å forhindre kopiering, så har du driti deg ut. Enkelt og greit.

5161206[/snapback]

Viste ikkje at flash var så lite utbret, så eg tror eg legger dei ut som wmv istedenfor. Filmene er ikkje copyrighta, eg skal legge til en download link ved kvar film sån at folk slepper å se dei fra sida.

Va designe på sida ok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...