Tåkefyrste Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 http://www.play-symphony.com/ Skal visst bli en tour over hele verden der de spiller spillmusikk fra diverse spill. Herregud så morsomt det hadde vært å fått med seg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Ikke helt tilfeldig at bildene viser åpningssekvensen til Final Fantasy VIII. Den har nemlig verdens beste soundtrack! Endret 16. november 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ikke helt tilfeldig at bildene viser åpningssekvensen til Final Fantasy VIII. Den har nemlig verdens beste soundtrack! 5161014[/snapback] Nåvel.... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Noen som veit om denne forestillingen kommer til Norge? Eventuelt hvilket land som er nærmest? Jeg betaler mye for å høre One Winged Angel og Liberi Fatali fremført live av et symfoniorkester. Endret 21. november 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ikke helt tilfeldig at bildene viser åpningssekvensen til Final Fantasy VIII. Den har nemlig verdens beste soundtrack! 5161014[/snapback] FF og mgs soundtrack er best synes jeg. Har FFX battle theme og det piano theme (som er i inntroen) på mobilen. Lenke til kommentar
Takatshi-Sumari Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som veit om denne forestillingen kommer til Norge? Eventuelt hvilket land som er nærmest? Jeg betaler mye for å høre One Winged Angel og Liberi Fatali fremført live av et symfoniorkester. 5184744[/snapback] Tror det nærmeste er Stockholm Concert Hall i Sverige ^^ jeg har planer om å dra ditt vertfall. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hmm.. Jeg vil jeg vil.. Men får ikke til Jeg vil også til stockholm å høre på.. Men kan ikke Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ser de skal spille musikk fra The Elder Scrolls III: Morrowind. Å høre noe slikt live, fremført av et skikkelig orkester, ville vert en fantastisk opplevelse! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ser de skal spille musikk fra The Elder Scrolls III: Morrowind.Å høre noe slikt live, fremført av et skikkelig orkester, ville vert en fantastisk opplevelse! 5474893[/snapback] Du har et stoort poeng! Det ser ut som de skal spille mye bra musikk. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Regner med at det kommer noe Zelda og, men får nok ikke dratt dit Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Regner med at det kommer noe Zelda og, men får nok ikke dratt dit 5475042[/snapback] De BØR ha med noe Zelda. Zelda: Ocarina of Time har etter min mening det mest fantastiske sound-tracket noen gang i et spill! Ingen over ingen ved siden av, og noen få langt under. Lenke til kommentar
slash Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hadde vært fett om de hadde dratt noe monkey island, selv om det egentlig ikke er orkestermusikk. Nåvel.... jo. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 De må jo ha Super-Mario! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 tøft. disse skal de spille fra: FINAL FANTASY® METAL GEAR SOLID® SHENMUE WORLD OF WARCRAFT® SILENT HILL® BATTLEFIELD 1942 SONIC THE HEDGEHOG® THE ELDER SCROLLS III: MORROWIND THE CHRONICLES OF RIDDICK De må gi ut en CD Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) tøft. disse skal de spille fra:FINAL FANTASY® METAL GEAR SOLID® SHENMUE WORLD OF WARCRAFT® SILENT HILL® BATTLEFIELD 1942 SONIC THE HEDGEHOG® THE ELDER SCROLLS III: MORROWIND THE CHRONICLES OF RIDDICK De må gi ut en CD 5475648[/snapback] Etter som jeg skjønte, så kommer det en cd...¨ The first truly symphonic live CD of video game music ever recorded outside of Japan is finally here:Square-Enix has announced an album release with music from the live performance of the 2005's More Friends - music from FINAL FANTASY concert, presented by JMP Productions. The soundtrack will be available on February 15, 2006 in Japan, while the North American release date has not been slated as of yet. The concert CD features orchestral performances of songs from various Final Fantasy games, plus live renditions of the vocal themes from Final Fantasy IX and Final Fantasy X sung by the original vocalists, Emiko Shiratori and RIKKI. Additionally, the album contains the US debut of the live performance from Final Fantasy VI, Maria and Draco. The Black Mages Live Another attraction will be the rendition of Final Fantasy VII's final battle theme featuring the full orchestra and choir as well as composer Nobuo Uematsu's rock band, The Black Mages. Endret 26. januar 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå