RaW_DeNiM Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jau .. topic sier vel alt men.. etter en lang stund med min stygge stol må jeg ha en ny.. Jeg er 195cm høy, ikke akkurat den tynneste personen på denne jord og plages litt med ryggen... stolen skal sittes i ca 10-15 timer hver dag (spiller mye) så den må vel være behagelig,,, Vilken butikk som selger den er også en fordel og vite (trondheim(sør) pris: tja.. ikke mere enn 3000kr ps: Haster Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) O_o o_O Jeg skal også ha en ny stol snart (bare jeg får lønn), siden den jeg har er skakk og ikke videre bra for min svake rygg! Jeg fant muligens verdens beste kontorstol for oss med dårlig råd på møbelringen! Go nakkestøtte, god for ryggen og en merklig lene-seg-bak metode som var helt vidunderlig! Den kostet 2000,-, men jeg husker ikke hva den het, desverre... Edit: Lik denne her på mange måter! Endret 16. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 O_oo_O Jeg skal også ha en ny stol snart (bare jeg får lønn), siden den jeg har er skakk og ikke videre bra for min svake rygg! Jeg fant muligens verdens beste kontorstol for oss med dårlig råd på møbelringen! Go nakkestøtte, god for ryggen og en merklig lene-seg-bak metode som var helt vidunderlig! Den kostet 2000,-, men jeg husker ikke hva den het, desverre... Edit: Lik denne her på mange måter! 5160945[/snapback] Jeg får ta en titt. liker goode stoler med fin se på film lene tilbake rygg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jepp, da er den jeg mener tingen Bare et par dager til nå så er den min My soon to be precious Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) hehe, skulle hatt min stol i går jeg hehe. Ikea har jo bare driten.... stygge er dem og. Jysk stol er jo selvmord osv,, men skulle hatt noen linker med priser osv... drømme stolen: Drømme stol Endret 16. november 2005 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Pfffft! Koster under 4k også...DETTE er drømmestolen Edit: Helsikes linker! Edit2: Eller denne: http://www.everythingofficefurniture.com/l...cc-chair-1.html Endret 16. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Pfffft! Koster under 4k også...DETTE er drømmestolen Edit: Helsikes linker! Edit2: Eller denne: http://www.everythingofficefurniture.com/l...cc-chair-1.html 5160985[/snapback] loool Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Denne her er vel perfekt for deg..? 1800kr og ser ut til å ha god ryggstøtte... Edit: Oi oi oi og atter oi! Endret 16. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 DAMN,,, ingen norske sider? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Har sett innpå noen norske sider også, men der er det stort sett bare dritt og overpriset så det griner! Men, men frakten blir sikkert ikke på såpass at det overstiger 3k,- så du får avgjøre selv... Men uansett så er få av de jeg har linket til her sett bedre ut enn den jeg har funnet på møbelringen... Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Høye rygger, sort "fake" skinn, er det det som avgjør at en stol er bra ? Nei! Utseende har ingenting med saken. Når ryggen din begynner å gi deg smerter så må dere nok bytte igjen.. Unngå ryggprobleme med f.eks. IKEAs "traktor" eller HÅGs "capisco". Ser ikke "lekkert" ut, men det kan spare ryggen din for smerter i mange år. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 lol traktros stolen fra ikea klarer jek maks sitte på i ca 5 min...før jeg får shit vondt i ryggen.... Men jeg har denne da http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers...PRD=315&CAT1=90 har ikke noen problemer... Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) lol traktros stolen fra ikea klarer jek maks sitte på i ca 5 min...før jeg får shit vondt i ryggen.... IKEAs "traktor" trenger noen ukers tilvenning, etterpå blir det bra. Tror det skyldes gamle uvanner hvor du lener deg hele tiden på en ryggstøtte. Prøv litt til du, for helsens skyld Endret 17. november 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Skal snart begynne å bruke denne: (klikkbart bilde) Vi kjøpte den på Møbelringen, men jeg vet ikke om de har den enda. Krav jeg stilte var at den skulle være god i ryggen og ha armlener. Den måtte også være fin å se på. Prisen husker jeg dessverre ikke. Lykke til med handelen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Skal snart begynne å bruke denne: (klikkbart bilde) Vi kjøpte den på Møbelringen, men jeg vet ikke om de har den enda. Krav jeg stilte var at den skulle være god i ryggen og ha armlener. Den måtte også være fin å se på. Prisen husker jeg dessverre ikke. Lykke til med handelen 5167881[/snapback] Kan du gi tilbakemelding på den der? Så veldig fin og god ut! Leter etter kontorstol jeg og EDIT: Ligner veldig på en jeg så på Skeidar for litt sia... Og Bohus... men fant en på IKEA som var grei, 699, går ikke ann å låse den i bakre stilling, men den var god for det:) Endret 17. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Den ligner mistenkelig mye på den stolen jeg sitter i nå. God stol å sitte i, men et lite minus for at man ikke kan låse ryggen i bakre stilling. Tror jeg ga 999kr for den på Jysk for noe måneder siden, anger ikke på kjøpet Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 IKEA! Selger en stol som heter "Allak" der. Koster vel 695,- Utrolig god stol egentlig. Eneste minuset jeg har merket er at du blir svett i ræven av den etter en stund. Spesielt varme kvelder. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 lol traktros stolen fra ikea klarer jek maks sitte på i ca 5 min...før jeg får shit vondt i ryggen.... IKEAs "traktor" trenger noen ukers tilvenning, etterpå blir det bra. Tror det skyldes gamle uvanner hvor du lener deg hele tiden på en ryggstøtte. Prøv litt til du, for helsens skyld 5166964[/snapback] Ryggen går jo til gokk fordi jeg ehm lener meg...lut i ryggen:P Og sete er jo hard som plast! Noe mi ræv ikke har nok flesk til og klare og sitte på i lengre tid... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 IKEA! Selger en stol som heter "Allak" der. Koster vel 695,- Utrolig god stol egentlig. Eneste minuset jeg har merket er at du blir svett i ræven av den etter en stund. Spesielt varme kvelder. 5168829[/snapback] Er den å anbefale? For den jeg har sett på Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Og sete er jo hard som plast! Noe mi ræv ikke har nok flesk til og klare og sitte på i lengre tid... Prøv med en pute Vi skapt forskjellige når det gjelder rygger, men når vi passerer 25 så blir vi ganske like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå