Merrin79 Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Noen som vet hvordan det er mulig å se på tv-skjermen samtidig å se det samme på pc-skjermen ? Nettopp kjøpt meg et Asus 8200 ti200 Geforce 3 med tv-utgang. Får tv utgangen til å funke men tv'n er i første etasje, mens pc'n er i kjelleren. Pc skjermen kobler seg ut når jeg prøver tv utangen. Vanskelig å se hva en gjør da. :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Kjøpe radeon vivo? Der kjører det fint på begge to. Det er ikke alle kort som støtter begge ut samtidig og på noen må en til og med restarte maskinen for å vise film. Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Hmmm... Nettopp kosta på (kasta bort ??) 3000 på det kortet. Skulle tro det fantes en annen løsning ?!?! Funka jo greitt ellers. :smile: Var ikke akkurat billig det Radeon kortet heller da. [ Denne Melding var redigert av: merrin på 2001-12-01 14:46 ] Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Det kan være så enkelt at det geforce 3 kortet ikke støtter å ha oppe begge skjermene samtidig. Ati er fint det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Ossn kabel bruker du? VHS? Lenke til kommentar
skol Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Søk etter et program som heter TVTool, Det vil løse dine problemer Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg bruker vanlig VHS-kabel ja.. Tror jeg .. :smile: En plugg til lyd-kort og en til skjerm-kortet som går til en scart-plugg. Har også prøvd TV-Tool 5.5, men det kjente ikke igjen "tv-prossesoren" på skjermkortet. Prøvde selvsagt allikevel men funka ikke. Får ikke noe valgmulighet til å kjøre på begge heller. Fikk til det på mitt gamle Voodoo 3 kort, da var det heller ikke noe valg om å kjøre på 2 skjermer. Veit ikke åssen jeg klarte det da. Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Så på TV-Tools hjemmeside http://www.tvtool.de/index_e.htm at det ikke støtter Philips 7102 og 7108 chip'ene enda. Men i neste versjon skal de gjøre det. Bare å smøre seg med litt tålmodighet da. :smile: Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Har du prøvd tvcc2000? Samme side som tvtool Tvtool funker ikke med asus 7700'n min, men tvcc2000 gjør det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå