Nemesis86 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Akkurat ferdig med å se Vampire Hunter D Ble ekstremt positivt overasket.. Flere som har sett den? Noen andre gode filmtips i samme gaten? Endret 16. november 2005 av Dotten Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Har ikke sett mer enn halle Vampire Hunter D, men jeg har derimot sett Vampire Hunter D - Bloodlust som er oppfølgeren, laget i 2000. DET er en bra film det! Den er grunnen til at jeg ville se eneren, men den var så skuffende i forhold, både hva det grafiske anngår, lyden og mye, mye annet! Hvis du liker anime så bør du sjekke ut Mononoke Hime, Howl's moving castle (så den for et par minutter og jeg var nesten like nær å gråte som jeg var etter å ha sett førstnevnte ), Chihiro no sen Kairo (meget mulig at det er skrevet feil da jeg tok det fra hukommelsen) eller på norsk Chihiro og heksene, Laputa: Castle in the Sky og Ninja Scroll - Ninja scroll vil helt sikkert falle i smak dersom du liker Vampire Hunter D! Vi har forsåvidt en egen animekatogori her på forumet så be en moderator flytte den så vil flere svare på tråden din! Edit: Hvis du i tillegg vil bevege deg over på animeserier bør du sjekke ut Wolf's Rain Endret 16. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Som nevnt tidligere, Vampire Hunter D: Bloodlust er en enda bedre film enn originalen. Den er rett og slett fantastisk og er en av mine all time favorittfilmer. Ninja Scroll må selvsagt nevnes da det er en av klassikerne. Jeg vil anbefale deg å kjøpe "Ninja Scroll: 10th Anniversary Edition Box Set" fra play.com. Veldig fin utgivelse. Mononoke Hime er manges favoritt, selv om den ikke er min så bør du sjekke ut den. Hotaru no haka aka Grave of the Fireflies er kanskje den beste krigsfilmen som noensinne vil bli laget. Gråter du ikke av den så er du ikke mennesklig. Akira er tidenes animèfilm, den åpnet mine øyne. Vil den gjøre det samme med deg? Ghost in the Shell er vel muligens den filmen som er nærmest å få den samme kultstatusen som Akira. Anbefales! En film som IKKE er animè, men du fremdeles bør gå til anskaffelse av er Heavy Metal. Utrolig stilig amerikansk animasjonsfilm fra 1981 med nakne damer, heavy metal (duuuh) og flyvende grønne monsterkuler. ^^ Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har aldri sett filmen men kanskje du vil like Fist of the North Star. 80-talls post-apocalypse action. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå