Gå til innhold

Nytt Jedi Knight spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså det har jo gått en stund siden Jedi Academy, sist fps med Star Wars jeg rørte borti var jo Republic Commando, teller ikke med Battlefront 1 og 2 siden det ikke er noen særlig story i dem.

Uansett, jeg ville ikke sett så mye bort ifra at det burde komme ett snazent Star Wars spill i stil med Jedi Knight og Academy, de må vel bli ferdig med Empire at War og sånn først tenker jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Å fy faen og kult det hadde vært. Jeg synes de liksågodt kunne kuttet ut alle våpenene da. Fokusert helt og holdent på lyssabel delen, samt force powers. Den ultimate jedi opplevelsen. Jedi Knight har mye potensiale nå fra Jedi Academy, selv om det er et bra spill enda, pga den mye mer utviklete grafikken.

Dette hadde vært sinnsykt bra. Jeg hadde kjøpt det på flekken. Noe som hadde vært interessant med story line var f.eks tidsrommet mellom ep3-4. Du kunne vært en av de siste gjenlevende jediene. Bossene kunne vært vader og sidious. Du kunne selvsagt ikke ha vunnet da ;). F.eks en prelude til live action tv serien.

Lenke til kommentar

Har ikke tenkt tanken selv men nå som tråden dukket opp kjente jeg et sug av savn selv.

Det har vært få gode Star Wars Spill. Det første var Tie Fighter. Spilt på 486 maskiner da jeg gikk på gymnas. Så var det de to Jedi Knight spillene som bare var morro hele veien. Hvor utrolig perfekt balansert det var med økning i kraften av The force..hvordan man ble dyktigere og dyktigere og det føltes så naturlig. Mot slutten av spillet var man en ustoppelig kraft av ødeleggelse. Man kunne løfte dark troopers med force choke og slenge dem vegge mellom. Missiler som ble skutt ut kunne man sende tilbake til fiende...og...*sukk*....

Det må startes en folkeaksjon!! DET må komme flere jedi knight spill! Og jeg likte tanken ved å gjøre de rene..dropp alle våpen...behold bare lightsaber og the force.

AKIRA

Lenke til kommentar
Live action tv serien??

5215358[/snapback]

George Lucas skal lage en star wars tv serie, planlagt på 100 episoder. Det vil være live action (ikke noe tegneserie), og foregå mellom ep3-4. Det vil være basert på en spinoff charachter. Kommer i starten av 2007 vis jeg ikke husker feil. :dribble:

Lenke til kommentar
Live action tv serien??

5215358[/snapback]

George Lucas skal lage en star wars tv serie, planlagt på 100 episoder. Det vil være live action (ikke noe tegneserie), og foregå mellom ep3-4. Det vil være basert på en spinoff charachter. Kommer i starten av 2007 vis jeg ikke husker feil. :dribble:

5215526[/snapback]

Imma gonna buy me dat shit! :love:

5226239[/snapback]

OH BO OH BOY OH BOY! Er det noen steder det står noen form for info rundt denne herligheten? Eller er det bar loose rumoures atm?

/homerdrool :dribble:

EDIT: Skriveleifs

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Dette er bekreftet av Lucasfilm. I tillegg så kommer det tegneserie om clone-wars.

5228264[/snapback]

Clone wars tegneserien er jo allerede alget da...gikk på Cartoon NEtwork i sin tid hvis jeg ikke husker helt feil... :dontgetit:

5230581[/snapback]

Stemmer ;)

Noen andre som syns Star wars III: Revenge of the Sith spillet på Xbox hadde genial saberfights på 2-player?

Lenke til kommentar

Jeg synes det artigste med Outcast og Academy var at man kunne skrive in en cheat som gjorde til at folk ikke tålte mer enn hva de gjør i virkeligheten (når man brukte light sabers). Traff man en fyr i midta, ja så delte kroppen seg i to, uavhengig om det var en Stormtrooper eller Dessant selv man sloss mot.

Det var så artig å sende sabelen gjennom en horde av stoormtroopers og se dem alle sammen ramle ned på bakken med diverse kroppsdeler avkappet! :wee:

Noe som var ekstra kult med denne cheat'en var jo at når du skrev inn den koden (tror det var SaberRealisticCombat 1 eller noe sånn) ville du også tåle veldig lite. Dermed var det liksom kun den aller beste som overlevde.

Var forresten også artig å spawne diverse folk (både allierte Jedi'er og onde Sith) rundt omkring når man spilte SP-kampanjen. Ble mye mer action da.

Må sies at jeg gleder meg sykt til neste JK-spill (det MÅ vel komme et før eller siden, ikke sant? :) ).

Kan bare ikke vente på et nytt JK spill som har ragdoll-fysikk! Tenk på det, man sender sabelen gjennom en mengde folk, og force-push'er dem bortover, så ser man kroppsdelene fyke veggimellom - Ragdoll style! :D

Lenke til kommentar

Etter denne tråden kom fikk jeg plutselig en sterk trang til å installere Jedi Knight 2 igjen...Det spillet er genialt :love:

Håper som det allerede er sagt her, at det kommer et JK3 med bedre fysikkmotor, og selfølgelig bedre grafikk. Kjøper det på flekken!

Jeg er som Meta][ic, jeg brukte også den Saberrealisticcombat 1 for å få det mer virkelig. Det var/er skikkelig artig å kappe ting av folk med en lightsaber :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...