Gå til innhold

Id3 tag på K750 media player?

Anbefalte innlegg

Har hele musikkarkivet mitt lagret på foldere med album, og overfører dem selvfølgelig rett over til telefonen. Når jeg skal legge til albumet som en playlist, dvs markerer folderen på telefonen hva i huleste er det telefonene sorterer låtene etter? Hadde alle mp3 filene på pc'n navngitt med %artist% - %title%. Det likte ikke telefonen tror jeg, og la alle sangene på playlisten alfabetisk uavhengig av track# i id3 tag. :mad:

Men bare låtnavnet kom opp, så hvor den fikk det fra vet jeg ikke.

Så prøvde jeg å skifte navn på filene (det var stas å skifte navn på 5000 filer), slik at de så slik ut: %track% - %artist% - %title%, og nå la telefonen jommen filene i rekkefølge, men HØYESTE TRACKNUMMER FØRST?? :realmad:

Tips, noen? Hva gjør dere når dere lager playlists?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også det slik: %track% - %artist% - %title%.

Når jeg overfører en plate (katalog) meg musikk og legger inn hele katalogen med en gang så får jeg også høyeste tracknummer først.

Det jeg gjør for å forhindre dette er istedenfor å merke hele katalogen trykker jeg "åpne" , merker en og en sang i katalogen og " legg til" . Litt tungvindt, men går greit så lenge ikke jeg har plass til mere enn 12-14 album på telefonen.

Lenke til kommentar

Har vel sagt det før, men dette er noe av årsaken til at jeg savner en 3dje-parts mp3-avspiller til k750 og w800.

Ser det finnes til symbian telefoner, og jeg ser også det er mulig med java mp3 avspillere i windows, så det er litt rart at det ikke har blitt laget enda til andre mobiltelefoner.

Endret av hakrist
Lenke til kommentar
Jeg har også det slik: %track% - %artist% - %title%.

Når jeg overfører en plate (katalog) meg musikk og legger inn hele katalogen med en gang så får jeg også høyeste tracknummer først.

Det jeg gjør for å forhindre dette er istedenfor å merke hele katalogen trykker jeg "åpne" , merker en og en sang i katalogen og " legg til" . Litt tungvindt, men går greit så lenge ikke jeg har plass til mere enn 12-14 album på telefonen.

5161133[/snapback]

Gjør det samme her også, merker at jeg blir litt lei hvis jeg ikke får med en sang på playlisten av et album med 20 låter.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...