orjanbeats Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg har windows xp pro med sp 2. hvordan slår jeg av det med at noen programmer starter automatisk når windows starter? litt irriterende å måtte avslutte avast antivirus og quicktime hver gang jeg slår på pcen... hvordan fikser jeg dette? ekstraspm: hva er det beste/ minst ressurskrevende virusprogrammet (bør helst være gratis, men kom uansett med tips om dere vet)? mvh Ørjan Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det kan jo normalt stilles inn i de aktuelle programmene? AntiVir XP Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 msconfig fra "run" Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 prøv Tweak-XP Pro 30 Dager Trial Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det kan gjøres med Microsoft AntiSpyware (eller Defender som den vil hete fra nå av): http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Strålende program så langt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Galexee, hva er vitsen med å legge inn et 3-parts program for å gjøre noe som allerede ligger i operativsystemet? G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå