Bone Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Heisann! Har en kamerat som hadde en jævla stilig ringetone.. La oss kalle ham Andreas, eller noe.. I hvert fall, så sendte denne personen inn navnet sitt til en sånn tjeneste, så fikk han en link tilbake hvor han kunne laste ned sangen sin (det var .mp3 -kvalitet).. Den gikk noe slikt som dette; "Andreeeaaass, nå må du vååååkne! Andreeeeaaaas, det er en NY dag! " osv, osv.. Det var en dame som sang navnet som ble sendt via sms.. Men, denne karen husker ikke fra hvor han fikk låten.. Noen som vet?? EDIT: Skal prøve å få flyttet denne til rett kategori.. Endret 15. november 2005 av Bone Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 www.biip.no kanskje? er vel mange som har slike tjenester. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Flyttet til en litt mer korrekt kategori. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nametones og lignende tror jeg det heter. Jeg har tidligere sett det på eurobate, inpoc og de fleste andre store sider. Litt gøyalt at det var en venn av meg som lagde konseptet. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Det heter nametones, du finner de i alle blader, på nett, wap osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå