Slimshady Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Er det mye vits med dual channel? Når merkes det på ytelsen at de jobber i parallell? Jeg kjøpte en enkel 512 mb brikke for et år siden. Hva er sjansen for å finne en lik en nå slik at jeg kan kjøre i dual mode? Twinmos 3200. Hvor like må de være? Endret 15. november 2005 av Slimshady Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 kan ikke si jeg har merket noen forskjell. er nok som så mye annet mest i teorien. G Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 De må kunne kjøre på samme frekvens og med samme tilgangstider, det er det. Du vil kun merke noe særlig forskjell i benchmarktester. Lenke til kommentar
Slimshady Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Er det kun frekvens og tilgangstider som må stemme overens? Trenger de ikke være av samme fabrikat engang? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Nope, men det kan hende det ikke fungerer though. Noen hovedkort som er særere på slikt enn andre. Er det samme type chips på de er det garantert at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå