killerbill Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har greid å dytte den lille kula som holder døra helt nederst helt ned Den havna altså inne det Lille "huset" helt nederst, HVordan tar jeg av det "huset" uten å ødelegge noe?! Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Først skru av de fire svarte små skruene på sidene. Hekt av hele fronten med dør og det hele. Så er det to skruer som holder "carbon" lista, og en skrue som holder fjæra og kula i det lille huset. Legg da for moroskyld merke til hvor mye den 12cm vifta "bråker", og skaff deg viftestyring teller to får å dempe den litt, gjør likens med den i bak-kant Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Har du fått det til? Jeg har det samme kabinettet selv. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Er på LAN nå, skal teste til søndagen ^^ Takk for et godt svar! Gidder ikke teste viftene da jeg har ganske mange vifter som brøker MYE mere ;P Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Legg da for moroskyld merke til hvor mye den 12cm vifta "bråker", og skaff deg viftestyring eller to får å dempe den litt, gjør likens med den i bak-kant. :!: Ekstremt ironisk. Lenke til kommentar
Cleeves Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hehe, var faktisk seriøs, bare se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=276303&st=1380 Men siden han ikke vektlegger lyddemping (og kjøper seg støydempet kabinett?? ) så gjør det jo ikke noe å la dem SURRE og gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå