NightWolfie Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Melder i fra til dere her på forumet også, det blir LAN i Fredrikstad på Cicignon Skole. Mer informasjon finner dere på www.cicignonlan2005.tk (merk at denne siden krever Flash Player 8, 7 funker ikke! Vi beklager dette tullet med siden, men ta deg 10 sekunder til å lese instruksjonene på førstesiden der du også kan laste ned Flash Player 8 hvis du skulle ha problemer med siden!) Nightwolfie EDIT: Vi har fått nytt nettverk, 1 GB!! Sjekk ut www.cicignonlan2005.tk (oppdatert i dag)! Endret 24. november 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Noen som er interessert i å komme? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Er ikke 18 før om et par måneder, så da slipper jeg vel ikke inn... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hvis du er 13 så slipper du inn, og det samme gjelder hvis du er 18. Det har tidligere blitt arrangert "Cicignon-LAN", og det med stor hit. Ser ikke en grunn til at dette LAN'et ikke skal bli bedre! Rune. Endret 16. november 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare spør, hvorfor i all verden bruker dere flash? Hva med å lage en webside som er kompatibel med alle nettlesere, og forsåvidt alle flash spillere? (x)html og php er absolutt noe dere burde vurdere. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Bare spør, hvorfor i all verden bruker dere flash? Hva med å lage en webside som er kompatibel med alle nettlesere, og forsåvidt alle flash spillere? (x)html og php er absolutt noe dere burde vurdere. 5164720[/snapback] jeg vet, er ikke no flink i å lage med html og php. Flash er enklere. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Bare spør, hvorfor i all verden bruker dere flash? Hva med å lage en webside som er kompatibel med alle nettlesere, og forsåvidt alle flash spillere? (x)html og php er absolutt noe dere burde vurdere. 5164720[/snapback] jeg vet, er ikke no flink i å lage med html og php. Flash er enklere. 5169726[/snapback] Prøv ut ferdig systemer. Tenker på mambo og drupal f.eks. ALT er bedre enn en side som KREVER flash.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Bare spør, hvorfor i all verden bruker dere flash? Hva med å lage en webside som er kompatibel med alle nettlesere, og forsåvidt alle flash spillere? (x)html og php er absolutt noe dere burde vurdere. 5164720[/snapback] jeg vet, er ikke no flink i å lage med html og php. Flash er enklere. 5169726[/snapback] Prøv ut ferdig systemer. Tenker på mambo og drupal f.eks. ALT er bedre enn en side som KREVER flash.. 5171960[/snapback] Fant ikke noen host som støttet php og slikt som kreves av mambo og joomla o.l. Lenke til kommentar
klumpen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Bare spør, hvorfor i all verden bruker dere flash? Hva med å lage en webside som er kompatibel med alle nettlesere, og forsåvidt alle flash spillere? (x)html og php er absolutt noe dere burde vurdere. 5164720[/snapback] jeg vet, er ikke no flink i å lage med html og php. Flash er enklere. 5169726[/snapback] Prøv ut ferdig systemer. Tenker på mambo og drupal f.eks. ALT er bedre enn en side som KREVER flash.. 5171960[/snapback] Fant ikke noen host som støttet php og slikt som kreves av mambo og joomla o.l. 5175057[/snapback] Dette kan jeg absolutt fikse for deg. bare send meg en PM hvis du vil ha Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Bare å melde seg på! Lenke til kommentar
veos Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Som nevnt tidligere i topicen, skaff dere en side alle kan åpne uten tilleggsprogrammer! Ellers ser det veldig bra ut! Lykke til med arragamentet! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Som nevnt tidligere i topicen, skaff dere en side alle kan åpne uten tilleggsprogrammer!Ellers ser det veldig bra ut! Lykke til med arragamentet! 5196731[/snapback] Regnet med at alle hadde flash player 8 pluginen installert i sin nettleser. Menmen;) Ja får håpe det går bra ja;) Takk! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Vi har fått nytt nettverk, 1 GB!! Sjekk ut www.cicignonlan2005.tk (oppdatert i dag)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå