Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er så opptatt har hvert syk og jul og nyttår sammen,, og holder på og lete etter aliminium nå..

5375608[/snapback]

 

kanskje jeg kan skaffe noe aluminium til deg, jeg jobber på hydro aluminium, og kan sende deg noen plater, rør eller hva du trenger. si ifra hva du trenger og hvor stort det er, så skal jeg se hva jeg finner :)

Lenke til kommentar

Aiaiai, blir stilig dette her ja. hmm, mulig du har sagt det før, men hva slags hardware blir det i maskinen? hva hk, det er vel det viktisgste (størrelsen). Og hva skal maskinen bli brukt som, spilling eller som en surfemaskin?

 

Lykke til videre med prosjektet, skal holde øye med denne her ja :D

Lenke til kommentar

hei Bizardo, kontakt meg på msn så snakker vi nermere om aliminumet,, sykt bra om du kan skaffe ass,, tusen takk,, så fort jeg får tak i aliminium så blir det mer bilder og framgang, u are my savior, tror e-mailen min står på profilen,

 

Skal svare på hvilke hardware jeg skal ha inne senere, men er på skolen nå og læreren klikker,..

Lenke til kommentar

angående sånn psu, det hadde jo vært digg om du kjøpte en psu med spenningsregulator, så du kunne bruke den i bil sammen med en touchscreen...

 

denne er beregnet på bil, men er litt dyr: http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...ac6f23b900ce09b

 

denne er det kansje, men du kan sende en mail til dem for å høre (dette firmaet KAN data i bil!): http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...ac6f23b900ce09b

 

 

 

EDIT: feil link

Endret av Cilleron
Lenke til kommentar

nei er dere gale? pikachu har ikke dævet.. :p

 

Dette prosjektet kommer jeg aldri til og gi opp,, men venter på svar fra *Bizardo* om aliminiumet, for jeg trenger det til og få ferdig ramma,, har spart også opp 6000,- til hardware som skal inni.. ;)

 

har spurt om aliminiums spons, men ingen vil.. så ble glad når *Bizardo* kunne kanskje skaffe.. men jeg får vente til han svarer meg, er det noe dere lurer på med pikachu eller lyst og se så bare si ifra, men er ikke så mye dere kan se før aliminiumet kommer, og jeg får begynt og poppe og sette det sammen..

Lenke til kommentar
nei er dere gale? pikachu har ikke dævet.. :p

 

Dette prosjektet kommer jeg aldri til og gi opp,, men venter på svar fra *Bizardo* om aliminiumet, for jeg trenger det til og få ferdig ramma,, har spart også opp 6000,- til hardware som skal inni.. ;)

 

har spurt om aliminiums spons, men ingen vil.. så ble glad når *Bizardo* kunne kanskje skaffe.. men jeg får vente til han svarer meg, er det noe dere lurer på med pikachu eller lyst og se så bare si ifra, men er ikke så mye dere kan se før aliminiumet kommer, og jeg får begynt og poppe og sette det sammen..

5477874[/snapback]

 

 

yppeliiiiiiii :D

 

glede seg som en unge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...