Zodihax Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Genialt Også jeg som elsker Pokémon, kunne betalt mye for denne xD Pikachu er jo søt da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lenge siden det har vært liv her nå, når blir're med Pikachu pining? Øyvind Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Er så opptatt har hvert syk og jul og nyttår sammen,, og holder på og lete etter aliminium nå.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er så opptatt har hvert syk og jul og nyttår sammen,, og holder på og lete etter aliminium nå.. 5375608[/snapback] kanskje jeg kan skaffe noe aluminium til deg, jeg jobber på hydro aluminium, og kan sende deg noen plater, rør eller hva du trenger. si ifra hva du trenger og hvor stort det er, så skal jeg se hva jeg finner Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Du er som en far til alle på forumet, Bizardo Endret 4. januar 2006 av spyro Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du er som en far til alle på forumet, Bizardo 5382904[/snapback] Hehe det var fint skrevet D Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Aiaiai, blir stilig dette her ja. hmm, mulig du har sagt det før, men hva slags hardware blir det i maskinen? hva hk, det er vel det viktisgste (størrelsen). Og hva skal maskinen bli brukt som, spilling eller som en surfemaskin? Lykke til videre med prosjektet, skal holde øye med denne her ja Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 yes welle2k! hva skjer? når får du kommet videre? har begynt på mitt eget prosjekt forresten. men du må komme i gang da! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 hei Bizardo, kontakt meg på msn så snakker vi nermere om aliminumet,, sykt bra om du kan skaffe ass,, tusen takk,, så fort jeg får tak i aliminium så blir det mer bilder og framgang, u are my savior, tror e-mailen min står på profilen, Skal svare på hvilke hardware jeg skal ha inne senere, men er på skolen nå og læreren klikker,.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) angående sånn psu, det hadde jo vært digg om du kjøpte en psu med spenningsregulator, så du kunne bruke den i bil sammen med en touchscreen... denne er beregnet på bil, men er litt dyr: http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...ac6f23b900ce09b denne er det kansje, men du kan sende en mail til dem for å høre (dette firmaet KAN data i bil!): http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...ac6f23b900ce09b EDIT: feil link Endret 16. januar 2006 av Cilleron Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det hadde vært digg da! Pikachu sitter ved siden av deg i bilen hehe! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Ja fy faen det hadde hvert kult.. men hva slags skjerm og sånn må jeg ha da..? det som var på linkene cilleron, var jo ikke dyrt da.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Er det noe lic i Pikachu ller har han tatt overdose? Neida, bare tuller, men er det lenge til neste update, og har du fått tak i aluminium nå? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ser ut som pika har dauet. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ja ser ut som det ! El NetZor Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 nei er dere gale? pikachu har ikke dævet.. Dette prosjektet kommer jeg aldri til og gi opp,, men venter på svar fra *Bizardo* om aliminiumet, for jeg trenger det til og få ferdig ramma,, har spart også opp 6000,- til hardware som skal inni.. har spurt om aliminiums spons, men ingen vil.. så ble glad når *Bizardo* kunne kanskje skaffe.. men jeg får vente til han svarer meg, er det noe dere lurer på med pikachu eller lyst og se så bare si ifra, men er ikke så mye dere kan se før aliminiumet kommer, og jeg får begynt og poppe og sette det sammen.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 nei er dere gale? pikachu har ikke dævet.. Dette prosjektet kommer jeg aldri til og gi opp,, men venter på svar fra *Bizardo* om aliminiumet, for jeg trenger det til og få ferdig ramma,, har spart også opp 6000,- til hardware som skal inni.. har spurt om aliminiums spons, men ingen vil.. så ble glad når *Bizardo* kunne kanskje skaffe.. men jeg får vente til han svarer meg, er det noe dere lurer på med pikachu eller lyst og se så bare si ifra, men er ikke så mye dere kan se før aliminiumet kommer, og jeg får begynt og poppe og sette det sammen.. 5477874[/snapback] yppeliiiiiiii glede seg som en unge Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 jeg også.. klarer ikke vente med og komme godt igang ass.. tok jo feil av de andre platene mine,, søren ass.. var så hypp på og begynne og skjære og sånn.. off.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 blir digg dette her ja, bra at du ikke gir opp. Vet ikke om du har sagt dte før i tråden, hva hva hardware har du planer om å utstyre pikachu med? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hva tenker du på da? Det jeg vet til nå er at det skal bli et micro atx hovedkort, har ikke funnet den rette enda, skal finne det når jeg har fått mekket ramma og litt sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå