Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur ikke han får 20% på alt han kommer til å kjøpe.. det er vertfall lite lønnsomt for vendur.no. Tror han mente at han fikk 20% på alle varer han kjøpte med den bestillinga, og fri frakt. er ingen jeg har hørt som får prosenter på hvert ENESTE kjøp de gjør :)

gratis vifte, 20% på andre varer i samme bestilling+ fri frakt, er det vendur pleier å sponse med

5244018[/snapback]

Jeg har fast rabatt hos min sponsor :cool:

5245095[/snapback]

Heldiggris! :ohmy:

Hvem er det da? ;p

Lenke til kommentar

hehe,, takk takk.. tror det ar 20% på alle varene på den ene bestillingen,,

Jeg har hatt prøver på skolen i forige uke og 2 denne uken som tells MYE på karakteren,, så har ikke fått gjort så mye, :(

Neste uke så skal jeg kutte til side platene og bånn plata,, så da legger jeg opp bilder, tar bilder av alu-platene i dag om jeg får tid før skolen slutter.. skal nok få til det,

Bra dere har trua på dette,, jeg vet det skal funke.. :)

Lenke til kommentar

Vi snakker *optatt på skolen* hehe så har ikke fått kuttet de,, her er i hvertfall et bilde av alu-platene som jeg skal bruke til sidene og bånn..

Bilde 1: sideplatene + bånn..

sideplater.jpeg

Bilde 2: Noen syntes sikkert det ser stort ut, så jeg viser mine skills i paint og viser hvordan jeg har målt..

sideplater2.jpeg

Lenke til kommentar
ja,, hehe.. ganske viktig og ha riktige mål,, hehe..

5287098[/snapback]

fikk ikke sett denne tråden før nå. welle2k! dette kommer til å bli en knall bra case mod  :thumbup:

selv har jeg planer om å lage en egen casemod men det får bli i en annen tråd:P:P

jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet!

5287115[/snapback]

Det er bra du skal lage en egen, det er kjempe morro,, få holde øynene opne jeg og se om du får opp et emne Lykke til..

5287144[/snapback]

Bra! Kjempebra. Store bokstaver er fint. :)

Tegnsetting og alt som er. En fryd å lese!

Lenke til kommentar

i dag er dagen, jeg håper jeg får kappet de platene nå,, (lei av og vente)

Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne strømforsynger som ligner litt på et skjermkort(samme størrelsen liksom)

En IT fyr som vi har til elektro lærer har en men jeg vet ikke hvor vi kan få kjøpt den..?

Vet noen her?

Lenke til kommentar

dumme meg da,, har ikke såååå mye peiling på aliminium så det viste seg til at det var rustfritt stål,, så da må jeg få tak i andre plater.. er ikke det typisk.. men onkelen min skulle sjekke det ut,, så jeg håper det går, hvis ikke må jeg kjøpe sjøl eller få tak i sponsor..

Noen tips om billige plasser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...