ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Høres bra ut! Hvor skal du ha av/på knapp og reset knapp? Kunne hatt dem i øya, trur det hadde blitt kult (skjære ut øya og lime dem på knappene så den ikke mister synet ) Go on! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ja hadde hvert kult, tenkte og ha av/på knapp i armen, at man klemmer på armen liksom, og cd-rom knappen på den andre armen.. Hvis jeg skal ha det i øynene så må jeg få tak i 2 helt like svarte knapper - en til av/på til det ene øye og en reset knapp til det andre øyet.. men er litt redd for og ødelegge øynene som er av fôr.. Men ørene + de røde kinnene skal jo ha leds, kunne det hvert en av/på knapp for de i begge bena? venstre for øre? høyre for kinn? foreksempel,,.. det er jo nesten den eneste løsningen om man ikke vil ha ledninger hengas ut av Pika.. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Tenkte jeg skulle prøve en ting på Pikachu, har alltid lurt på om noen lys funket i Pikachu? hmm.. Så prøvde jeg dette da, koblet på kjapt og stappet to blå kalkatoder inn i ørene og på tvers i magen sånn ca,, sjekk ut bildene.. Foran: Bak: Asså jeg tror ikke dette er noe jeg skal bruke,, men dette hjalp meg mye for da vet jeg hvor tynt stoffet egentlig er, og at det funker og ha LEDS i ørene uten og klippe litt hår.. Lyste den ikke opp noe sykt a? Hvertfall her, lignet litt på en lyspære.. Endret 23. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dæven lyser sykt mye da! Tror ikke jeg hadde brukt det for å si det sånn.. Maybe hvis du hadde dempa de litt, men det passa ikke så bra syns jeg. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Nei,, haha, var en test for og sjekke hvor tynt stoffet var og om ledsa hadde lyst igjennom ørene,, det kommer de til og gjøra ja kunne aldri tenkt meg og hatt de to svære røra inni der.. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Så fett ut det da! Hadde vært kult som lampe på rommet(A) Of-Øyvind?? Hva gjør du oppe så sent?:O Gå å legg deg med engang... Kristian Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 lol, ja en taklampe,, ;p Skal ringe onkelen min i morra og høre med aliminiums plater til resten av ramma,, hva er best og bruka av tykkelse? 3-4? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Trur neppe du trenger mere enn 3 mm du. Spørs hva du skal gjøre med den da:P Sitte på den F.eks:P Kristian Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 nei hadde ikke akkuratt tenkt det.. den skal vel for detmeste stå iro tenker jeg, untatt når jeg skal *stolt* ta den med til digilab og TG.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ble tøff den der Blir litt bedre vist du får dempet det da, sånn som øyvind sier Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ja, det viktigste er og få inin HW først, og rammen og sånn, case mods tar jeg til slutt Kjempe fint at dere kommer med tips, ja det funker og dempe lyset litt, men bildet er tatt med en nokia tlf, og de mer sterke lys punktene blir utrolig sterke som vist på bildet,, om du hadde sett live så hadde du sett et jevnt lys over hele Pika.. Men kan godt dempes litt ja.. men som sagt så trur jeg ikke jeg skal ha sånne 30cm kalkatoder inni der.. Endret 23. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 ja, det viktigste er og få inin HW først, og rammen og sånn, case mods tar jeg til slutt Kjempe fint at dere kommer med tips, ja det funker og dempe lyset litt, men bildet er tatt med en nokia tlf, og de mer sterke lys punktene blir utrolig sterke som vist på bildet,, om du hadde sett live så hadde du sett et jevnt lys over hele Pika.. Men kan godt dempes litt ja.. men som sagt så trur jeg ikke jeg skal ha sånne 30cm kalkatoder inni der.. 5198991[/snapback] Holder vel med noen vifter med leds i da Gleder meg til å se rammen da Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ja, fikk jo en utrolig bra vifte i spons fra vendur.no, som blåser bra og med sterke leds,.. den viften skal jeg ha i bakhodet på Pika så den kjøler hardiskene,,.. da kommer nok hodet til og lyse litt tenker jeg,, og ikke altformye heller iogmed at ikke vifta er *inni* hodet.. Vet ikke enda om jeg skal ha leds i viftene som skal være bak i Pika.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 ja, fikk jo en utrolig bra vifte i spons fra vendur.no, som blåser bra og med sterke leds,.. den viften skal jeg ha i bakhodet på Pika så den kjøler hardiskene,,.. da kommer nok hodet til og lyse litt tenker jeg,, og ikke altformye heller iogmed at ikke vifta er *inni* hodet.. Vet ikke enda om jeg skal ha leds i viftene som skal være bak i Pika.. 5199090[/snapback] Da er det bare å fjærne de da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så fett ut det da! Hadde vært kult som lampe på rommet(A) Of-Øyvind?? Hva gjør du oppe så sent?:O Gå å legg deg med engang... Kristian 5198859[/snapback] Haha Kristian! Skulle lagt deg for lenge sia du på det tidspunktet, skulle på skolen i dag du vettu Men de katodene trur jeg blir litt for mye inni der, hvis de lyser nesten så sterkt som de gjør på bildet.. Kunne jo "bygd dem inn" i plexi da, veit ikke hvordan det blir:S Trenger vel ikke mer enn 3mm nei. Blir nok bra dette ser du Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tror det vil holde med 1mm, du kan jo gjøre den mat også da Lenke til kommentar
spyro Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 først må jeg bare si at det var ganske fett detta, men er det atx eller mini-itx hovedkort du har? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 La pikachu være! Hvordan ville DU ha reagert på å få et hovedkort trykt inn i baken? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 La pikachu være! Hvordan ville DU ha reagert på å få et hovedkort trykt inn i baken? 5202002[/snapback] lool!! Tenk hvis pikachu vil bli litt smartere da? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) først må jeg bare si at det var ganske fett detta, men er det atx eller mini-itx hovedkort du har? 5201671[/snapback] mini itx.. Endret 24. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå