Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja hadde hvert kult, tenkte og ha av/på knapp i armen, at man klemmer på armen liksom, og cd-rom knappen på den andre armen..

Hvis jeg skal ha det i øynene så må jeg få tak i 2 helt like svarte knapper - en til av/på til det ene øye og en reset knapp til det andre øyet.. men er litt redd for og ødelegge øynene som er av fôr..

Men ørene + de røde kinnene skal jo ha leds, kunne det hvert en av/på knapp for de i begge bena? venstre for øre? høyre for kinn? foreksempel,,.. det er jo nesten den eneste løsningen om man ikke vil ha ledninger hengas ut av Pika..

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve en ting på Pikachu, har alltid lurt på om noen lys funket i Pikachu? hmm..

Så prøvde jeg dette da, koblet på kjapt og stappet to blå kalkatoder inn i ørene og på tvers i magen sånn ca,, sjekk ut bildene..

Foran:

Pikalys.jpeg

Bak:

Pikalys2.jpeg

Asså jeg tror ikke dette er noe jeg skal bruke,, men dette hjalp meg mye for da vet jeg hvor tynt stoffet egentlig er, og at det funker og ha LEDS i ørene uten og klippe litt hår..

Lyste den ikke opp noe sykt a? Hvertfall her, lignet litt på en lyspære..

Endret av Welle2k
Lenke til kommentar

ja, det viktigste er og få inin HW først, og rammen og sånn, case mods tar jeg til slutt

Kjempe fint at dere kommer med tips, ja det funker og dempe lyset litt, men bildet er tatt med en nokia tlf, og de mer sterke lys punktene blir utrolig sterke som vist på bildet,, om du hadde sett live så hadde du sett et jevnt lys over hele Pika..

Men kan godt dempes litt ja.. men som sagt så trur jeg ikke jeg skal ha sånne 30cm kalkatoder inni der..

Endret av Welle2k
Lenke til kommentar
ja, det viktigste er og få inin HW først, og rammen og sånn, case mods tar jeg til slutt

Kjempe fint at dere kommer med tips, ja det funker og dempe lyset litt, men bildet er tatt med en nokia tlf, og de mer sterke lys punktene blir utrolig sterke som vist på bildet,, om du hadde sett live så hadde du sett et jevnt lys over hele Pika..

Men kan godt dempes litt ja.. men som sagt så trur jeg ikke jeg skal ha sånne 30cm kalkatoder inni der..

5198991[/snapback]

Holder vel med noen vifter med leds i da ;)

Gleder meg til å se rammen da :thumbup:

Lenke til kommentar

ja, fikk jo en utrolig bra vifte i spons fra vendur.no, som blåser bra og med sterke leds,.. den viften skal jeg ha i bakhodet på Pika så den kjøler hardiskene,,.. da kommer nok hodet til og lyse litt tenker jeg,, og ikke altformye heller iogmed at ikke vifta er *inni* hodet..

Vet ikke enda om jeg skal ha leds i viftene som skal være bak i Pika..

Lenke til kommentar
ja, fikk jo en utrolig bra vifte i spons fra vendur.no, som blåser bra og med sterke leds,.. den viften skal jeg ha i bakhodet på Pika så den kjøler hardiskene,,.. da kommer nok hodet til og lyse litt tenker jeg,, og ikke altformye heller iogmed at ikke vifta er *inni* hodet..

Vet ikke enda om jeg skal ha leds i viftene som skal være bak i Pika..

5199090[/snapback]

Da er det bare å fjærne de da ;)

Lenke til kommentar
Så fett ut det da!:D:p Hadde vært kult som lampe på rommet(A)

Of-Øyvind?? Hva gjør du oppe så sent?:O Gå å legg deg med engang...

Kristian

5198859[/snapback]

Haha Kristian! Skulle lagt deg for lenge sia du på det tidspunktet, skulle på skolen i dag du vettu :)

Men de katodene trur jeg blir litt for mye inni der, hvis de lyser nesten så sterkt som de gjør på bildet.. Kunne jo "bygd dem inn" i plexi da, veit ikke hvordan det blir:S

Trenger vel ikke mer enn 3mm nei.

Blir nok bra dette ser du ;)

Stå på!

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...