Welle2k Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 tusen takk for det du.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Så tester litt varme og etc med det hovedkortet.. ',) 5167264[/snapback] pikachu er vel ikke lufttett? kan du ikke lage gjennomtrekk med en passe stor vifte i hver side (under armene)? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 en vifte skal være i bakhodet som kjøing på hardisker,, og 2-3 bak på rumpa, + en cpu kjøler.. også en vifte som blåser ut( blir en av de 2-3 bak på rumpa.. Pikachu bamsen "puster" det er luftig "nett" som fôr er satt på.. den ser helt tettpakka ut men den luftig.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dette ser bra ut! hhåper du får det til og at det blir bra Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Alt er mulig.. Ser for meg at dette skal gå, litt arbeid er det nok, men får det nok til,., hørte med skolen i dag, de skulle kanskje få bestilt alleminium det blir bra vettu.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Skaff deg en ny og større bamse du dette vil antageligvis ikke gå, og man burde starte med PROSJEKTET før man lager en worklog. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 den er stor nok;) og jo, dette funker..har sett pc i MYE mindre ting enn dette.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg har tro på at du klarer det med litt jobbing, selv om det ser vanskelig ut. Lykke til! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Alt går an, men jeg er dønn lei alle worklogs postene som kommer uten at det er jobbet... Kan vertfall begynne med prosjektene før man lager post.. Vertfall lykke till med å stappe en pc inni bamsen Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 jepp,, la ut fordi jeg trenger noen tips vettu.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kommet noe lenger da? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 i dag fikk jeg en svær aliminiums plate av læreren på skolen, så i morra skal jeg kutte litt her og der, også sette sammen ramma,,.. Det blir bra vettu.. legger opp et bilde av ramma som jeg tegnet.. så dere får se hvor ting skal stå og sånn.. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 så det blir bra.. Noen som har flere tips? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hvor er bildet da? ;p Trur det kan bli bra Vertfall tøft at noen prøver seg på et bamse-kabinett;D Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 hehe,, noe utenom det vanelige ja,, får hjelp til og tegne den skissen av ramma nå,, så bildet blir snart lagt opp.. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde vært morsomt om du hadde fått stappet oppi en PC. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 det gjør jeg vettu,, bare vent og se.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Når får vi noen flere bilder? Gleder meg til dy begynner litt mer enn å ta ut alt fra bamsen bare Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ja skjønner det,, gleder meg til og skikkelig begynne, altså nå har jeg fått vifta fra vendur.no men den var bittelitt for stor så må få byttet den,, (dumme meg) Jeg har også fått aliminium (1mm) av læreren som jeg skal skjære ut noen støtter (dere får se på tegningen) også bånnplate.. En kamerat av meg, (randomhero her på forumet) hjelper meg med tegning i scetshup, han skal tegne ramma med hovedkort og sånn satt inn.. Hovedkortet + ram + strømforsyning blir bestilt snart.. Da er vi jo litt igang.. Noen som har noe flere tips? eller lurer på som jeg ikke har nevnt? harddisk blir også bestilt, glemte den helt.. 2stk.. Endret 23. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå