Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Da har jeg opnet pikachu.. fjernet alt innholdet.. Men fant da ut at ikke hovedkortet passet, så da må jeg få tak i et mini.. lete etter sponsor.. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Deilig og få sponset en vifte.. så blir det ikke så varmt for stakkars Pikachu Endret 16. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 *host* Grisegenialt! Hadde virkelig likt å "åpnet opp" det fillemonster... Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 hehe,, ja men må jo være forsiktig da, den skal jo sys igjen også.. nytter ikke om jeg har gått helt berserk og kuttet og klippet overalt.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Tøft! Blir kanskje litt "harry" syns jeg. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 kan bli veldig kul denne her,men vill aliminiums forsterkningene deformere den? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 nei,, pikachu'en skal ha samme form,, vi lager den etter magen..bøy foran og sidene.. hvis ikke så blir det jo en firkantet pikachu og det skal det ikke være.. Blir mye jobb og utfordrene, men skal få den ferdig, gir aldri opp.. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 nei,, pikachu'en skal ha samme form,, vi lager den etter magen..bøy foran og sidene.. hvis ikke så blir det jo en firkantet pikachu og det skal det ikke være.. Blir mye jobb og utfordrene, men skal få den ferdig, gir aldri opp.. 5164135[/snapback] så bra . endelig noen som har skjønnt det, form pc kabinetter som figurer veldig kult prosjekt dette men hva type hovedkort skal du bruke? og hva pc? pikachu er jo ikke så veldig stor, så du må vel kanskje bruke et mini-itx kort? lykke til videre Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 ja, det stemmer.. sitter her og tenker enten "skaffe de minste delene som mulig" eller "bruke deler fra bærbar pc".. legger opp et bilde av når jeg målte pikachu og hovedkortet.. btw: ikke det hovedkortet jeg skulle bruke.. men like stort.. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Her er et bilde av Pika og den størrelsen jeg hadde tenkt til og bruke,, Det blir det ikke noe av, mindre må det bli.. Men det lar seg alltid ordne.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Da er det bare å bruke mini-itx da? Er det dyrere enn "normale" hk, btw? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, det billigste jeg har funnet hittil var på 700kr.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kul ide! var da ikke så dyrt det hovedkortet da, men du bør ha litt penger når du først begynner med en worklog. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 jaja,, har pengene vettu,, tenker over det, valget står jo med "deler fra bærbar" eller "det minste jeg finner" og om jeg kjøper et mini itx hovedkort, så blir det dyrere enn 700kr.. Skal ikke stappe Pikachu full av ubrukelige deler.. Den skal stå og gå *STOLT*.. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei, kunne ikke dette hovekortet være lite nok og sykt billig? Link : http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41453 Ellers blir dette et kult prosjekt! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 (endret) jo, det der ser ut som et billig supert hovedkort, holder på og sjekke litt rundt etter ram og cpu til det.. Takk som fant.. Endret 16. november 2005 av Welle2k Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Letet rundt på nette som sagt etter deler.. En snill lærer fant noe til meg.. Dette er delene: Hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118829&cks=PRL Den lille søte hardisken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308100&cks=PRL Lenke til kommentar
phOn Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 det blir ikke den best pc'n, men søt blir den nok Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Kommer ann på om jeg får sponsorer, søt blir den ja.. om den blir bra? i første omgang vet jeg ikke, er nesten sikker på at det hovekortet er bra til nå, men om alt går fint og pikachu står uten problemer,, så oppgraderer jeg hardware selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 kjøper ett billig i starten som det til 1200,, hvis jeg kjøper et til 2000 eller noe og det blir for varmt og kollapser så er det litt kjipt da.. Så tester litt varme og etc med det hovedkortet.. ',) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå