Welle2k Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Mitt prosjekt er da og få satt all hardware inn i en pikachu bamse.. Først må jeg rive ut all bommulls-fyllet inni.. Og sette hovedkortet i ryggen på bamsen og strømforsyningen i bånn så det blir "flatt" og litt vekt så den står stødt,, tenke og sette 2 LED lys i ørene som stikker opp,, 2 røde LED lys skal inn i de røde rundingene på kinnene, de er av fôr så jeg må ta ut de og bytte de i røde eller blanke plast rundinger (vet ikke hva som er best) Planen for hardiskene(2stk) er og ha de ved sidenav hverandre oppe i hodet Start-knappen hadde jo hvert konge og hatt i en av armene.. er ikke sikker enda.. Cd-rommen(e) er planen at de skal komme ut mellom armene,, og når jeg har kuttet ut til vifter bak så bruker jeg stoffet som er til overs til og sette i fronten på cd,rommen så den ikke syns.. Dette er grunnplanen, nye ideer kommer sikkert underveis + sikkert noen forandringer, tar gjerne imot tips fra dere der ute.. Oppdateringer kommer.. Da har jeg fått min første sponsor.. Fritt valg av 1 vifte,, gratis frakt, + 20% rabatt .. Tusen takk til Vendur.no Endret 16. mars 2006 av Welle2k Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Kult prosjekt, men det må vel bli fryktelig varmt? EDIT: Velkommen til forumet forresten Endret 15. november 2005 av aspstein Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 for å si det sånn, gl. tror du skal slite med dette. Lenke til kommentar
randomhero Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 jeg og welle mekker etpar vifter i den Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kor stor er denne bamsen? Eg ville konsentrert meg om ein harddisk og ein CD-stasjon i første omgang. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Lager luft uttak bak, til strømforsyningen, og til andre vifter,, cpu'en må ha en kraftig kjøler hvertfall.. samme med hdd og skjermkortet.. Bambsen er ganske stor,, man får plass til dette i den for og si det sånn.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ser interresat ut det her Spennende å se om du får det til. Hvor stor er bamsen i mål da? Har du tenkt å støtte opp bamsen litt unntatt hk og psu eller? Go on! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 47,4cm i høyde.. 41,2cm i bredde.. Hvis jeg drar ut stingene som er sydd under bamsen så får jeg av underdelen, og da kan jeg i tilfelle gjøre den høyere.. dette lar seg også gjøre med sidene, hvis jeg skal ha den bredere.. Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 47,4cm i høyde.. 41,2cm i bredde.. Hvis jeg drar ut stingene som er sydd under bamsen så får jeg av underdelen, og da kan jeg i tilfelle gjøre den høyere.. dette lar seg også gjøre med sidene, hvis jeg skal ha den bredere.. 5160439[/snapback] jamen da så! med de målene der så går det nok. jeg trodde det var en sånn liten en jeg Gleder meg til å se resultatet, Good Luck! Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 neinei, det er en ganske så feit pikachu hehe.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Dette kommer til å bli et fett prosjekt Veldig originalt og utenom det vanlige? Hva med å melde denne på AC Ryan konkuranssen? Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jo hadde hvert noe det, holder fortsatt på med litt planelegging.. Morgendagen blir vel og ta ut fyllet og ta noen mål ++.. legger opp noen flere bilder i morra.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Artig prosjekt. Skal du stive opp bamsen på en eller annen måte? Ang. CD-rommen, så kan du bruke noe gul plysj eller noe sånt. Det ville vært kult. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 skal lage alu ramme inni og bruke plysjen fra baksida på cd-rommet;) Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Haha, nice *Følge med på denne* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hehe, lykke til med det. Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 jo, takk.. er veldig motivert til og få det ferdig.. må få tak i aliminiums plater først.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) For et morsomt prosjekt. Kommer til å følge med på dette. EDIT: Støtter king_of_kong sitt forslag, ang. CD-rommen. Endret 16. november 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, det var en super ide.. som kommer til og bli gjort.. skjerer ut hull til viftene bak.. og fester stoffet på cdrom fronten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå