Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 chrom-speil

voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor får jeg tak i chrom-speil til Audi A4 98-modell? De skal se slik ut:

chrom.jpg

Og de må være elektrisk justerbare og helst ha varme også.

Har bare funnet "skall" som limes utenpå de originale speilene så langt, og det er jeg ikke interessert i...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får jo tak i M3 speil som er krommet hos Norsk Bildelsenter.

Men de ser ikke akkurat likedan ut som de på bildet!

Har du kjøpt Audi da, eller er det planlegging?

Hvilken Audi ble det da?

5161557[/snapback]

Har funnet M3-speilene ja. ;) Men deeet vil jeg ikke ha. :) Vil ha slike som står på, hehe... bare i chrom. ;) Evt. RS4-speil eller noe. Men de koster jo 8-9000 eller noe originalt såvidt jeg vet?

Audi'n er ikke kjøpt enda, så kun planlegging. :p Men den skal på NAF-test på fredag, så hvis den gjør det bra der blir det vel Audi i helga eller rett over. ;)

Lenke til kommentar

Hm... tro om disse duger som chrom-speil?

5140_audi1.jpg

Er jo ikke hele speil, men bytter i det minste hele bakstykket på speilet... Hva tror dere om det? :p

Fant for øvrig noen lykter her som ser ut som facelift-lyktene isåfall. Vet ikke om de holder samme kvalitet, men det gjør de vel? :hmm:

Lenke til kommentar

www.autospar.no har, men har hørt at disse har dårlig passform. Skal ikke garantere for at dette stemmer/ikke stemmer.

www.norskbildelsenter.no (NBS) skal visstnok ha.

NBS selger Kamei sine, disse skal visstnok være ganske bra med tanke på riper og kvalitet.

Evt, så tror jeg Quality Autoimport kan skaffe. :)

www.streetdesign.no har visst også.

Lenke til kommentar
Hvilken bil ble det til? Kan vi få se en annonse? Har fulgt med på dette, og er spent nå..

5162097[/snapback]

Takker for svar!

Men tror dere ikke KUKEN (sorry språket) klarte å selge bilen igår kveld??? Enda jeg hadde avtale om NAF-test imorra (fredag), som jeg bestilte for over 1 uke siden!!

Jeg blir så forbanna!! :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
Huff da, men han ville vel bare selge bilen fortest mulig.

Men men det finnes da andre biler i Norges land.

5166636[/snapback]

Greit nok; men vi hadde en deal. Og det var bare én dag forskjell om å gjøre da.

Har kontaktet Forbrukerrådet og jeg har i følge dem en bankers sak. Har det skriftlig fra han at jeg har forkjøpsrett på bilen om jeg bestilte NAF-test, og det gjorde jeg.

Så får se om jeg skal forsure salget hans eller ikke... Han har vært usympatisk fra dag 1, så skader ikke om jeg er det tilbake...

Lenke til kommentar
Huff da, men han ville vel bare selge bilen fortest mulig.

Men men det finnes da andre biler i Norges land.

5166636[/snapback]

Greit nok; men vi hadde en deal. Og det var bare én dag forskjell om å gjøre da.

Har kontaktet Forbrukerrådet og jeg har i følge dem en bankers sak. Har det skriftlig fra han at jeg har forkjøpsrett på bilen om jeg bestilte NAF-test, og det gjorde jeg.

Så får se om jeg skal forsure salget hans eller ikke... Han har vært usympatisk fra dag 1, så skader ikke om jeg er det tilbake...

5166894[/snapback]

Javel, det forandrer jo saken en hel del.

Men det skal da ikke gå utover deg...

Lenke til kommentar
Hehe, kjedelig sak.

Skjønner at han vil selge bilen sin fortest mulig, men om han har skrevet under på at du har kjøpsrett, så blir det litt feil å gjøre slik han gjør..

Lykke til vertfall. :)

5167111[/snapback]

Til dem som har fulgt med i saken. :p

Kontaktet i løpet av igår og idag Forbrukerrådet, flere kollegaer med juridisk kompetanse og ikke minst advokat. Han fyren skal ikke slippe unna! :p

Jeg stilte et krav mot han, og han gav seg med en gang. Salg av bilen er annulert, I'm back in business og ny NAF-test er bestilt til onsdag denne uka! Gjør den det bra på testen er bilen min.

Jeg er vel en selgers verste mareritt? :cool:

Jaja, kan ikke akkurat regne med pruting eller mye goodwill under selve salget tror jeg. :p

Lenke til kommentar
Til dem som har fulgt med i saken. :p

Kontaktet i løpet av igår og idag Forbrukerrådet, flere kollegaer med juridisk kompetanse og ikke minst advokat. Han fyren skal ikke slippe unna! :p

Jeg stilte et krav mot han, og han gav seg med en gang. Salg av bilen er annulert, I'm back in business og ny NAF-test er bestilt til onsdag denne uka! Gjør den det bra på testen er bilen min.

Jeg er vel en selgers verste mareritt? :cool:

Jaja, kan ikke akkurat regne med pruting eller mye goodwill under selve salget tror jeg. :p

5173623[/snapback]

Bra du står på krava :thumbup:

mulig å få se en annonse på bilen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...