Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp te redigerings programmet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I ren nysgjerrighet, hvorfor har du kjøpt deg Sony Vegas? Kan anbefale deg å lese tråden om de ulike redigeringsprogrammene her i forumet. Og bruke Pinnacle Studio 9, som er lett og fint.

5160631[/snapback]

Okaj, jeg har ikke kjøpt d.. Fått det..!

Har ikke fått lest noe her, lagde denne tråden fort..

Men takktakk..!

Lenke til kommentar
I ren nysgjerrighet, hvorfor har du kjøpt deg Sony Vegas? Kan anbefale deg å lese tråden om de ulike redigeringsprogrammene her i forumet. Og bruke Pinnacle Studio 9, som er lett og fint.

5160631[/snapback]

Okaj, jeg har ikke kjøpt d.. Fått det..!

Har ikke fått lest noe her, lagde denne tråden fort..

Men takktakk..!

5162843[/snapback]

Det virker som om du har hastverk. Redigering tar tid, og du bør avse en del tid for å lære deg et (nytt) redigeringsprogram. Har du ikke tid til å lese? Jeg ville anbefalt å lese manualer, brukerveiledninger og veiledninger til programmet før du gir opp. Er du i det hele tatt sikker på at det er en feil med programmet, eller kan det hende at du har oversett noe?

Lenke til kommentar

Vegas er et meget brukervennlig godt redigeringsprogram. Ikke bruk en krone på Studio 8/9, det vil bli en skikkelig nedtur.

Du har helt sikkert deaktivert/skrudd ned lyden, enten i lydsporet, master kontrollen, eller på lydmikseren i windows eller kontrollpanelet til lydkortet.

Sjekk også at du faktisk har lyd i videofila, se kurvene i lydsporet.

Endret av froggyler
Lenke til kommentar
Vegas er et meget brukervennlig godt redigeringsprogram. Ikke bruk en krone på Studio 8/9, det vil bli en skikkelig nedtur.

Du har helt sikkert deaktivert/skrudd ned lyden, enten i lydsporet, master kontrollen, eller på lydmikseren i windows eller kontrollpanelet til lydkortet.

Sjekk også at du faktisk har lyd i videofila, se kurvene i lydsporet.

5173562[/snapback]

Pinnacle drittprogram?? Selv har jeg redigert med pinnacle i flere år, og fulgt de seneste versjonene. Ikke en gang har det blitt en nedtur! Stol på meg, pinnacle er nok best og har vunnet de fleste tester. Tv norge har program som er redigert med pinnacle. Viss du ser på den nye star wars filmen ser det nok ut til at den filmen også er redigert med pinnacle :hmm:

Lenke til kommentar
Stol på meg, pinnacle er nok best og har vunnet de fleste tester. Tv norge har program som er redigert med pinnacle.

Seier det igjen: Pinnacle er ikkje eit program! Det er eit selskap som lager program, blant anna dei Studio-serien, som har fått mange klagar pga. ustabilitet o.l. Innslag til TV Norge laga med program frå Pinnacle, er laga i Liquid Edition, eit (semi)profesjonelt program som stiller i ein heilt anna klasse enn Studio. (Eventuelt hardware/software kombinasjonar til ein sekssifra sum.) LE har forøvrig skifta namn til Avid Liquid Edition, då Avid kjøpte opp Pinnacle i sommar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...