madbertha Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 y0.. Har et litt rart problem, og lurer på om det har noe med innstillinger å gjøre. Jeg har en film på 30 min, på en 4-6GB. Har tatt det inn ifra kamerat, men når jeg importerer den filmen, så hvises det bare 1min av filmen. Men Premiere ser at filstørrelsen er rett. Lurer på hvordan jeg kan få den opprinnelige tiden til å være i Adobe Premiere.. Tar imot svar fra alle :smile: Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Du skriver "så vises bare 1 min"... hva mener du med å vise ? F.eks. hvis du har satt working area til rundt 1 minutt og så eksporterer vil du kun få med det. Hvis du kjører preview burde du få med alt, med mindre du har kuttet i filmen. Når du drar filmen fra bin'et ned i timeline-vinduet, hvor lang blir den da? 1 minutt eller reell lengde? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Det blir ikke den opprinnelige lengden, som regel blir den på 3 min, når filmen er på 30-40 min. Og workarea er på mer enn det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå