Mattlakk Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei, er litt ny i Photoshop, og trenger litt hjelp Hvorfor kommer jeg ikke inn på Image -> Hue/saturation ? Endret 15. november 2005 av crawford Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei, er litt ny i Photoshop, og trenger litt hjelp Hvorfor kommer jeg ikke inn på Image -> Hue/saturation ? Det er vel ikke et sort hvitt bilde du har åpent vel?? Da har du ikke den muligheten, sier seg vel selv at du ikke får byttet farge osv da Endret 15. november 2005 av andreash Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Ååhh Det var vist det trodde det funket med grått jeg, hehe ( : Endret 15. november 2005 av crawford Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Ååhh Det var vist det trodde det funket med grått jeg, hehe ( : 5159964[/snapback] Med sort hvitt så er Brightness and Contrast veldig stilig. Det du trodde, funker vel hvis du setter ditt sort hvitt bilde tilbake i rgb. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 På fargebilder kan du bruke ctrl+U Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå