iNtensimilla Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har et program på pcn som heter PC Alert 4, er ikke kjent med dette programmet. Se på bildet nedenfor, det i rød skrift, er det fordi det er noe feil med spenningen? untitled.bmp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sp vidt jeg ser viser programmet 1,98V. Det er nødt til å være feil. Ta et multimeter og mål direkte på psu'n. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Fjoooo... Fant et annet program på pcn: Everest, og den viser 12,59. Det er vel ikke så værst det? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 nei ikke så galt kan avike med 5-10 % Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 og hadde samme problemet med det programmet jeg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hva ligger den på under load? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) MSIs PCAlert funker ikke med noen av deres nforce3/nforce4 kort . Viser alltid feil spenning på +12v . Sist jeg brukte PCAlert som det ga korrekte verdier var på VIA KT333 baserte kort . Corecenter er det programmet som har tatt over for PCAlert . Det kan også gi alarm på spenningene . Dog er corecenter et møkkaprogram og jeg har ikke brukt det til annet enn å sette cpu/chipset fan speed til fixed aller auto . Og ha det installert for kun å starte det etter behov , ha fjernet det i startmeny/autostart . Endret 17. november 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå