xanonymx Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne undertekst til filmen "Go for it" (To elskrudde agenter) av Terence Hill og Bud Spencer. Har søkt en del rundt men har ikke ikke funnet noe. Meget takknemmelig for alle svar. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 har du funnet noe på Undertexter.se? Sjekk der. Det er svensk, men du forstår vel det, eller hvilket språk ønsker du på? Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Sjekket nettopp, men uten hell. Vil jo helst ha den på norsk, men det går jo med dansk og svensk også. Engelsk går det og. Dette er jo gjerne ikke den mest populære filmen, men den er morsom. Det er forresten mange navn på den: Italian: Nati con la camicia Italian: Fino in fondo English: Go for it English: Trinity hits the road German: Zwei bärenstarke Typen Hungarian: Nyomás utána! Finnish: Antaa heittää French: Quand faut y aller, faut y aller Spanish: Dos Locos Con Suerte Spanish: Dos Superesbirros Swedish: Kör hårt Danish: Cement i armen Japanese: Slovenian: Superagenta Dutch: De vier vuisten slaan op hol og norsk: To helskrudde agenter Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Prøvd på Trorikkedetnei? Endret 17. november 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Prøvd på Trorikkedetnei? 5165637[/snapback] Jeg vurderte å si det, men tok ikke sjanges da det er piratmateriale der Endret 17. november 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Prøvd på Trorikkedetnei? 5165637[/snapback] Jeg vurderte å si det, men tok ikke sjanges da det er piratmateriale der 5166163[/snapback] Hmm... Var jeg faktisk ikke klar over. Jaja, det er den eneste norske siden med subs jeg vet om, så skitt la gå. Endret 17. november 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Fant ikke der heller. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Synd for deg. Kjøp DVD-en om undertekster er viktig for deg. Tråden stenges, advarsel utdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg