LG_91 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heihei. Trenger tips og erfaringer andgående TT Big Typoon. Etter det jeg har skjønt er dette en veldig bra cpu kjøler som kjøler bra og er støysvak. Jeg kommer til å overklokke min 3500+ Winchester litt senere. Men jeg trenger hovedsakelig erfaringer, positive og negative. Hvor mye senket den tempen oss deg? MVH Lassecom1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 lurt litt på denne selv som alternativ til vannkjøling... er det forsvarlig å klistre nesten 900gram kobber på et vertikalmontert hovedkort?? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 lurt litt på denne selv som alternativ til vannkjøling... er det forsvarlig å klistre nesten 900gram kobber på et vertikalmontert hovedkort?? 5159561[/snapback] Det er vell lov.... på SHG.no står det at pga vekten må dataen flyttes forsiktig Lenke til kommentar
arneolav Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du kan jo søke litt i her i forum, finnes masse info, f.eks her Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Big Typhoon veier lite til å være en stor cpu kjøper. Har selv Thermaltake Tower 112 og den er dobbelt så tung og er laget i ren kobber, Big Typhoon er for det meste laget av alluminium. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har kjöpt denne kjöleren selv, og er meget fornöyd! Den veier MYE, men festemetoden er bra, så det er ikke noe problem på et vertikalt hovedkort. Min P4 3.0 GHz lå på rundt 55 grader load med boxed kjöler. Med Big typhoon sank tempen med ca 10 grader med Arctic Silver 5 kjölepasta! Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå