Thor. Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei. Har en slektning som har jonny og johanna øverst på ønskelista til jul. Han er funksjonshemmet og vil sette stor pris på å få serien i samlet pakke som en julegave. har leta på nett og butikker. finnes det noe sted der jeg kan skaffe meg serien? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Jada, de blir sluppet på DVD snart. Edit: dessverre etter nyttår. Endret 15. november 2005 av Stine Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sikker på at det ikke er du som vil ha de? Neida, kjekt å følge med på noe selv om jeg ikke gjør det selv. Hva med å gi han en simpsons sesong? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Han liker ikke tegnefilmer. Vet di ukke at fe med hjerneskade fra fødselen av kan være opphengt i bestemte ting? han ønsker så veldig den serien. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hmm...det er over tidene gått veldig mange slike gode serier på nrk. Desverre er det veldig få som har kommet ut på dvd. Hva med å lete, og prøve å laste ned noen? Der er det kanskje en del...gratis. Dette kan også skrives over til cd selvfølgelig...det blir en god presang Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Det er reserveløsningen det. Neste løsning nå er P2P Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Han liker ikke tegnefilmer. Vet di ukke at fe med hjerneskade fra fødselen av kan være opphengt i bestemte ting? han ønsker så veldig den serien. 5160486[/snapback] Det vet i allefall jeg. Folk med slike skader kan lett være veldig nøye med slike detaljer som vi andre lett overser. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Er det noe nytt ang filmserien? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 http://www.cdon.com/main.phtml?prod=536633...04&page=product Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det tar visst forferdelig lang tid å få dem ut på DVD. Vet om noen som venter jeg også.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 haha jeg syns den serien var litt fet jeg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå