Gå til innhold

Dynamisk webredigerings verktøy

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny her og er ikke sikker på om denne havner i riktig underforum, men prøver alikevel.

Trenger et dynamisk webredigerings verktøy. Pr dags dato her jeg innstalert Mambo, men syntes dette er for komplisert. Blir alt for mange funksjoner for meg, syntes også det er vanskelig å få satt det opp slik som jeg ønsker.

Derfor spør jeg om det er noen som kan komme med forslag til løsning. Legger med en liste over ting jeg ønsker :

- Skrive artilker

- Menyeditor

- Mulighet for å legge ut fortoalbum

- Avstemninger

- Mulighet for å laste opp design

Selvsagt kan programet ha flere funksjoner, men det bør være enkelt å bruke/administrere

Endret av Apexi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet Apexi!

Jeg vil anbefale deg å ta en kikk på siden www.hotscripts.com

Der finner du et stort utvalg av slike scripts. Det vil sikkert noen som vil komme med tips til deg, men jeg mener det kan være en fordel å selv kikke gjennom alternativene. Selv om en person liker et bestemt CMS (content management system), som er navnet på et slik system, så er det ikke sikkert at det oppfyller dine krav.

Lenke til kommentar

Tok en titt på www.hotscripts.com. Er ikke mer enn ca 700 forskjellige CMS.

Trenger nok hjelp til å velge, gjærne med eksempelsider slik at jeg kan titte på hvordan man har løst det med design. Mambo har jo tusenvis av designmaler, så hadde vært greit med ett verktøy som hadde en del maler iaf.

Lenke til kommentar

Hotscripts har en kjek funksjon som lar deg sortere resultatet.

Når du går inn åp hotscripts.com -> PHP -> Scripts and Programs -> Content Management så ser du øverst at det står "sort listing", velg der enten "guest rating" eller "memeber rating" og i neste feltet velger du "descending". Da får du opp de beste øverst, dvs. under de sponsende linkene da.

Lenke til kommentar

Når du går inn åp hotscripts.com -> PHP -> Scripts and Programs -> Content Management så ser du øverst at det står "sort listing", velg der enten "guest rating" eller "memeber rating" og i neste feltet velger du "descending". Da får du opp de beste øverst, dvs. under de sponsende linkene da.

5159871[/snapback]

Btdt, men er fortsatt litt mye å bla seg igjenom :hmm:

Gidder liksom ikke prøve 20 stk før jeg finner den jeg vil ha :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

5159871[/snapback]

Btdt, men er fortsatt litt mye å bla seg igjenom :hmm:

Gidder liksom ikke prøve 20 stk før jeg finner den jeg vil ha :blush:

5159993[/snapback]

Att du ikke gidder og prøve ut 20 stk er da ikke problemet til oss andre her inne :)

Dersom det er det som skal til for att du skal finne deg et system du liker, så er det nesten ikke så mye annet man får gjort med det.

Det er heller ikke så dumt og lese/søke litt rundt her på forumet :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=486257

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Att du ikke gidder og prøve ut 20 stk er da ikke problemet til oss andre her inne :)

Dersom det er det som skal til for att du skal finne deg et system du liker, så er det nesten ikke så mye annet man får gjort med det.

Det er heller ikke så dumt og lese/søke litt rundt her på forumet :)

5161782[/snapback]

Hvorfor bryr du deg ? At du ikke gidder å lese det jeg spør om, så for å forklare meg hva jeg skal gjøre er ganske :dribble: Hva er vitsen med ett diskusjonsforum med slike brukere.

Hvis du ikke har svaret på det jeg spør om burde du egentlig la være og poste. Hva du syntes er vel ikke problemet til oss andre her inne :hmm:

Lenke til kommentar
Om du ikke har gjort det, sjekk ut http://opensourcecms.com og test ut noen cms der. Krever minimalt med innsats fra din side, så du egentlig kan gå gjennom tjue systemer på tiden det ville tatt deg å innstallere og prøve ut tre-fire.

5165653[/snapback]

Hadde håpet at noen hadde noe å anbefale. Kanskje med en link til noen som har satt opp systemet.

Lenke til kommentar

Dude... når du klarer å slenge ut kommentarer som den du slengte ut til Lemen:

Hvorfor bryr du deg ? At du ikke gidder å lese det jeg spør om, så for å forklare meg hva jeg skal gjøre er ganske  Hva er vitsen med ett diskusjonsforum med slike brukere.

Det er liksom ikke fristende å komme med noen forslag da når du faktisk kritiserer personene til og med som kun forsøker å hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Dude... når du klarer å slenge ut kommentarer som den du slengte ut til Lemen:
Hvorfor bryr du deg ? At du ikke gidder å lese det jeg spør om, så for å forklare meg hva jeg skal gjøre er ganske  Hva er vitsen med ett diskusjonsforum med slike brukere.

Det er liksom ikke fristende å komme med noen forslag da når du faktisk kritiserer personene til og med som kun forsøker å hjelpe deg!

5224220[/snapback]

Kan man ikke bare prøve å svare meg på det jeg spør om ?

Hvis som Lemen referer til : Alle oss her inne har problemer med at jeg ikke har lyst til å be min hostmaster om å innstalere 20 slike verktøy. At jeg ikke GIDDER innstalere 20 forskjellige versjoner ser jeg ikke akkurat som hjelp.

Hvis jeg hadde brydd meg med å innstalere 20 slike verktøy, hadde jeg kunne testa dem selv, og hele dette evnet hadde vært unødvendig. Vitsen med evnet var å få til en diskujon rundt slike verktøy.

Trodde faktisk at noen her inne faktsik hadde prøvd slike verktøy, og kunne dele sine erfaringer med andre. Men tydligvis så er det ikke så mange som har erfaring med slikt her.

Lenke til kommentar

Sjekket du forresten linken som lemen ga til en tråd i dette forumet. ?

Det er heller ikke så dumt og lese/søke litt rundt her på forumet smile.gif

Det er en tråd som Zamo har opprettet, hvor han tester forskjellige cms og gir dem karakterer etter emne.

Du får kanskje noen ideer derfra ?

Selv har jeg ingen erfaringer med noen cms.

EDIT:

Trodde faktisk at noen her inne faktsik hadde prøvd slike verktøy, og kunne dele sine erfaringer med andre. Men tydligvis så er det ikke så mange som har erfaring med slikt her.

Som du ser av linken, så er det noen som har prøvd slike verktøy, og delt sine erfaringer med andre på en veldig god måte. ;) Synes det var genialt av Lemen å linke til denne tråden, som jeg tror vil hjelpe deg mye.

Endret av kakkle
Lenke til kommentar
Sjekket du forresten linken som lemen ga til en tråd i dette forumet. ?
Det er heller ikke så dumt og lese/søke litt rundt her på forumet smile.gif

Det er en tråd som Zamo har opprettet, hvor han tester forskjellige cms og gir dem karakterer etter emne.

Du får kanskje noen ideer derfra ?

Selv har jeg ingen erfaringer med noen cms.

EDIT:

Som du ser av linken, så er det noen som har prøvd slike verktøy, og delt sine erfaringer med andre på en veldig god måte. ;) Synes det var genialt av Lemen å linke til denne tråden, som jeg tror vil hjelpe deg mye.

5228822[/snapback]

Har lest igjenom den ja :D problemet er at vi har helt forskjellige kriterier. Jeg vil ha noe enkelt uten f.eks forum. Har faktisk titta på et par av dem og kan hende jeg prøver noen av dem. Men i utgangspunktet var jeg interessert i noe som er enklere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...