Gå til innhold

Løst: Firefox husker ikke passord på hw.no osv!


zacka

Anbefalte innlegg

Når jeg skal inn på forumet her må jeg logge inn hver gang selv om jeg har bedt Firefox huske innloggingen. Jeg har også huket av i forumet for "husk meg". Det var ikke sånn for en tid tilbake. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har oppgradert til den siste versjonen av Firefox og sjekket i innstillingene at alt er (tilsynelatende ivertfall) riktig...

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hmmm, hjalp ikke å fjerne CCleaner og reinstallere Firefox. Firefox vil fortsatt ikke huske innloggingen min på hw's forum...

5184823[/snapback]

 

 

Jeg har samme problemet med siste Opera. Aner ikke hva det er. Andre sider jeg er på kan "huske" meg.

5184966[/snapback]

Hmm, det var da merkelig! :hmm:

Hos meg husker den det...

På FF kan du gå inn på "Verktøy," "Innstillinger," trykk deretter på "Personvern" og så trykker du på "Innloggingsinformasjon." Der skal det stå "Husk passord"

 

Anngående Opera, så bruker jeg det ikke...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har noe løsning?

 

Firefox husker heller ikke innstillingen jeg har gjort på Google om at det skal vises 100 søkeresultater på hver side i stedet for 10...

 

Jeg har siste versjon av Firefox og har huket av for "Husk Passord" i innstillingene. Selv om jeg også har huket av for "Husk meg" på forumet her vil ikke Firefox huske det passordet neste gang jeg åpner nettleseren.

 

Hjelp?

 

Edit: jeg har ikke noe program som CCleaner installert eller lignende.

Endret av zacka
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå vet jeg hva som er årsaken. Jeg kjørte for en god stund siden C Cleaner (Crap Cleaner) for å fjerne "rusk og rask" på hjemmepc'en min. Etter det har det aldri vært mulig å få Firefox til å huske passordet mitt på forumet her og søkeinnstillingene i Google. Det hjalp ikke å avinstallere C Cleaner og reinstallere Firefox engang :thumbdown:

Fant ut av det fordi jeg kjørte C Cleaner på jobb for noen dager siden og nå har jeg samme problem med Firefox her. Synd at jeg ikke kan bruke C Cleaner uten at det f*cker opp innstillinger for det er egentlig et ganske kjekt program :(

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nå vet jeg hva som er årsaken. Jeg kjørte for en god stund siden C Cleaner (Crap Cleaner) for å fjerne "rusk og rask" på hjemmepc'en min. Etter det har det aldri vært mulig å få Firefox til å huske passordet mitt på forumet her og søkeinnstillingene i Google. Det hjalp ikke å avinstallere C Cleaner og reinstallere Firefox engang  :thumbdown:

Fant ut av det fordi jeg kjørte C Cleaner på jobb for noen dager siden og nå har jeg samme problem med Firefox her. Synd at jeg ikke kan bruke C Cleaner uten at det f*cker opp innstillinger for det er egentlig et ganske kjekt program :(

5376659[/snapback]

Jepp, da hadde jeg rett ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fant løsningen ved en tilfeldighet. Gikk inn på Verktøy/Innstillinger/Personvern/Informasjonskapsler og endret "Behold informasjonskapsler" til "inntil de utgår" istedet for "inntil Firefox lukkes".

 

Etter dette har Firefox husket passord og innstillinger hver gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...