Myron Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg har mistet rundt 1/4 dl. på 4-5 uker. Kjølesystemet består av trippel rad, cpu-, gpu- og chipset-blokk, og hele saken har stått på 24/7 i ca 5 uker. Jeg finner ingen lekasjer eller noe annet som forklarer svinnet, for meg. Lurer derfor på om jeg er den eneste som opplever dette (at det er noe galt hos meg), eller om det er helt vanlig... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kan være at noe luft er blitt erstattet med kjøleveske i systemet ditt.... Se om det er mye luft som vil ut! Lenke til kommentar
Myron Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Kan være at noe luft er blitt erstattet med kjøleveske i systemet ditt.... Se om det er mye luft som vil ut! 5159468[/snapback] Jeg lot hele systemet gå i flere uker, før jeg fylte tanken full og lukket den. Så jeg tviler på at det er luft i systemet som gjør det, men kaaaaaan jo hende.... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det vil fordampe litt ut gjennom slangene dine, men jeg syns det hørtest ut som en relativt stor mengde som var blitt borte. I og med at det som regel vil være relativt varmt inne i maskinen kan det være at det popper fram en og annen dråpe som vil fordampe raskt. Sjekk med fingeren / papir rundt alle koplinger i maskinen din for å være helt sikkert. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det vil fordampe litt ut gjennom slangene dine, men jeg syns det hørtest ut som en relativt stor mengde som var blitt borte.I og med at det som regel vil være relativt varmt inne i maskinen kan det være at det popper fram en og annen dråpe som vil fordampe raskt. Sjekk med fingeren / papir rundt alle koplinger i maskinen din for å være helt sikkert. 5159523[/snapback] Jepp,,, kan være lurt,,, men hvis du ikke ser nå så er det bare å fylle etter å se om det blir mer borte! Lenke til kommentar
Myron Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det vil fordampe litt ut gjennom slangene dine, men jeg syns det hørtest ut som en relativt stor mengde som var blitt borte.I og med at det som regel vil være relativt varmt inne i maskinen kan det være at det popper fram en og annen dråpe som vil fordampe raskt. Sjekk med fingeren / papir rundt alle koplinger i maskinen din for å være helt sikkert. 5159523[/snapback] Akkurat, var det jeg ville vite.... Da virker det som noe er galt hos meg, så da får jeg finne ut av hva det er! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvis du kjører med åpent system vil det der være helt normalt.. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hvis du kjører med åpent system vil det der være helt normalt.. 5159641[/snapback] Det er egentlig så lukket som det kan bli... Skulle i alle fall vært Men jeg finner ikke denne lille lekasjen. Tror jeg skal prøve å demontere hele shiten, så fort jeg får freezer chipset-kjøleren i posten. Men den tid, den sorg. Skal si i fra om jeg finner lekkasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå