Fisken90 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei =) Jeg vurderer å kjøpe en 30 GB ipod. Noen som har den eller prøvd den som vil anbefale den eller si noe negativt om den? Har ipod 15 gb men har tenkt til å kjøpe den nye eller er ikke det mye vits? Glad for svar =) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg har den, i svart selvsagt. Den er kjempefin! Videofilmene er i litt sært format, men det går fort å konvertere filmer i videora. Det negative er litt litt dårlig "rullehjul" og at den kanskje blir fort ripete om man ikke bruker den medfulgte lærlommen. Lenke til kommentar
Fisken90 Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Noen som har noe mer å si? Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Den er ganske bra kvalitet på filmene, tar kort tid å omkode filmer, det er ganske bra å se bilder på den, jeg liker rullejullet svært godt og den er ganske liten for å være 30gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå