MortenS Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Etter er kjapt forumsøk ser jeg at ingen har kommentert DV kamera som Elkjøp nå har tilbud på nå: Samsung VP-D351 til kr 1995. På nett er billigste pris 3425 kr Er dette noe å satse på? Kan ikke finne noen gode reviews på dette DV kameraet, og lurer vel på om det er noen viktige mangler som dette kamera ikke har tross sin billige pris.. Har ikke tenkt å ta stillbilder med det, kun filme på ferier og fester og da er 16:9 widescreen funksjonen kul til en slik pris.. om den er bra da. Har ikke så mye peil på DV så, er nattlys og brennvide på kamera er det akseptabelt? Linse: Optisk zoom 20x Digital zoom 100x/200x/400x/900x Brennvidde (f) 2,3 mm ~ 46 mm Brennvidde - 35mm 33,2 ~ 663,5 Lysstyrke (vidvinkel/tele) 1,6/2,7 Zoomhastighet variabel, 4 trinn Filterdiameter 30 mm 0 Lux-opptak Nite Pix Makro vidvinkel (1 cm) / tele (50 cm) Link til Samsung VP-D351 spesifikasjoner Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 I siste stortest jeg så av videokamera, så tok Samsung sine fem kamera de fem siste plassene av i alt 41 kamera. Så du bør nok ikke forvente brukbare bilder innendørs, selv om det sikkert fungerer til dokumentasjonsbruk utendørs. Har ikke brukt det selv, så baserer min uttalelse på en enkeltstående test. Se gjerne om du finner flere tester et sted. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Har du link til denne stortesten eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå