Gjest mafister Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Forord: HAdde litt problemer med å finne ut kor eg skulle poste denne, så moderator får flytte den om han/hun vil =/ Lurer på hvilken CPU kjøler jeg skal ha..(X2 prossesor) Hadde tenkt på .......................... og denne: .............................................. Begge er zalman... og i 70serien og en i 77 da.. Her er tinga jeg skal ha PÅ HK osv: ............................-.-....................... Håper på masse svar... Litt avslutning: Har hatt MANGE tråder angående dette nå, og vil si dette blir den SISTE om jeg får noen gode svar ! Vil ikke ha svar som sier: Den er best osv Vil ha en begrunnelse... og vil helst ha svar fra folk med X2/Premium asus sli HK/Deluxe asus sli HK! MvH pKMb -Patrick Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 INGen som svare? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Takk for at dere svarer da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=355772 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Takk Pels.. bra at du sa at det var et forum for dette... Er ikke mye innpå overklokkings forumet(ikke i de thele tatt faktisk) Så TAKK! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Stenges då brukar har oppretta ny tråd i rett kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg