enden Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Like bunnies. Teller jeg? Nei, det er nerdete... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 4 ganger i uken. Fast forhold. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Haha, hvis det er hver dag så er du jammen heldig PS: Bilen din er akkurat den bilen jeg ville ha, men ikke hadde råd til ARGH! 5160164[/snapback] å? forklar.... Så du den på autodb..? -------------------- Anyways...ja, jeg er heldig som kan ha sex vær dag... Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Haha, hvis det er hver dag så er du jammen heldig PS: Bilen din er akkurat den bilen jeg ville ha, men ikke hadde råd til ARGH! 5160164[/snapback] å? forklar.... Så du den på autodb..? -------------------- Anyways...ja, jeg er heldig som kan ha sex vær dag... 5163055[/snapback] du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Like bunnies. Teller jeg? Nei, det er nerdete... 5161086[/snapback] Prøver å bortforklare at ekteskap betyr null sex nå? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Så ofte det overhodet er mulig. 5159390[/snapback] Og hvordan har man sex overhodet da ? 5159404[/snapback] Aldri hørt uttrykket: "How can I say I love you when youre sitting on my face" Sex? Hva er det? Er det sånn når man får en masse (seks?) klemmer av ei jente? 5164380[/snapback] Ikke akkurat, det er mer i retning av noe søl en driver med for å ha noe å gjøre når en går tom for øl. Men det er kanskje best å komme tilbake til emnet før en eller annen moderator kommer å stenger tråden. Fører ikke noe statistikk selv, mener å ha lest at landsgjennomsnittet er på 2-3 ganger i uken ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 4 ganger i uken. Fast forhold. 5161145[/snapback] Så dere har sånn avtalt tid når dere skal ha sex og hvor ofte? Det er juks å si at man har sex 8 ganger om dagen dersom man ser hverandre en gang i måneden. Bor man sammen er ting litt annereldes. Hvor ofte jeg har sex med typen gidder jeg forøvrig ikke kommentere. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 4 ganger i uken. Fast forhold. 5161145[/snapback] Så dere har sånn avtalt tid når dere skal ha sex og hvor ofte? Det er juks å si at man har sex 8 ganger om dagen dersom man ser hverandre en gang i måneden. Bor man sammen er ting litt annereldes. Hvor ofte jeg har sex med typen gidder jeg forøvrig ikke kommentere. 5164809[/snapback] hehe, tok dama på fersken ved at hun sa til en vennine at hun har planlagt 4 ganger i uken. Må nesten det når man har unge. Men for min del kunne jeg ha hatt det 24/7. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Haha, hvis det er hver dag så er du jammen heldig PS: Bilen din er akkurat den bilen jeg ville ha, men ikke hadde råd til ARGH! 5160164[/snapback] å? forklar.... Så du den på autodb..? -------------------- Anyways...ja, jeg er heldig som kan ha sex vær dag... 5163055[/snapback] du er ikke den eneste 5163380[/snapback] Sikkert på grunn av bilen... Sex? Ca hver dag denne uka.. Ellers, 3-5 ganger i uka.. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Haha, hvis det er hver dag så er du jammen heldig PS: Bilen din er akkurat den bilen jeg ville ha, men ikke hadde råd til ARGH! 5160164[/snapback] å? forklar.... Så du den på autodb..? -------------------- Anyways...ja, jeg er heldig som kan ha sex vær dag... 5163055[/snapback] du er ikke den eneste 5163380[/snapback] Sikkert på grunn av bilen... Sex? Ca hver dag denne uka.. Ellers, 3-5 ganger i uka.. 5166174[/snapback] kem veit æ har no ikke bil men får førdom og det der 8 ganger dagli... hmm. har dem tiss av stål eller? kanskje 1 dag i uka dem har 8 ganger om dagen.. men faen ikkje ellers. eller kommer helt an hva han undertengner som sex i live sitt Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Haha, hvis det er hver dag så er du jammen heldig PS: Bilen din er akkurat den bilen jeg ville ha, men ikke hadde råd til ARGH! 5160164[/snapback] å? forklar.... Så du den på autodb..? -------------------- Anyways...ja, jeg er heldig som kan ha sex vær dag... 5163055[/snapback] du er ikke den eneste 5163380[/snapback] Sikkert på grunn av bilen... Sex? Ca hver dag denne uka.. Ellers, 3-5 ganger i uka.. 5166174[/snapback] kem veit æ har no ikke bil men får førdom og det der 8 ganger dagli... hmm. har dem tiss av stål eller? kanskje 1 dag i uka dem har 8 ganger om dagen.. men faen ikkje ellers. eller kommer helt an hva han undertengner som sex i live sitt 5166776[/snapback] Hehe, man begynner å bli rimelig impotent etter 8 runs! :!: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Hehe, man begynner å bli rimelig impotent etter 8 runs! :!: 5167151[/snapback] Kremt: Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er ikke i noe fast forhold, så sexlivet mitt er i nedgang. På topp var det vel 2-3 ganger om dagen, i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg er nerd! Har aldri hatt sex. Har fått tilbud flere ganger men har da vert alt for full til å skjønne hva som foregjekk. Har blitt invitert med på firkant men klarte ikke å stå så det ble ikke noe av. Jaja Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Starte opp med firkant er ikke helt å annbefale uansett Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Starte opp med firkant er ikke helt å annbefale uansett 5168690[/snapback] Ok, takk for tipset Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Siden flesteparten av brukerne på dette forumet er svettnerder av type "Smårips" er det vell lite vits i denne tråden (Les: -30). Tror det hadde gjort seg bedre om det ble satt opp en tråd om "hvordan skaffe seg sex" eller "Hva gjør du før sex". Den andre har jo vært oppe før, men ble stengt. Litt uenig i moderators bestemmelse der. Vi snakker ikke om hvordan Atomet får tingen sin til å stå elns. Så kommer spørsmålet. Hva betegnes som sex? For da har vell jeg sex 4-5 ganger om dagen. Begynner å bli litt sliten i håndleddet etter 4 gangen, så er jeg heldig så blir det en 5 gang. (Gutter, det var en spøk) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Er det mulig å eie så mye i løpet av et innlegg. Rxjon, my hero. :--D Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Siden flesteparten av brukerne på dette forumet er svettnerder av type "Smårips" er det vell lite vits i denne tråden (Les: -30). Tror det hadde gjort seg bedre om det ble satt opp en tråd om "hvordan skaffe seg sex" eller "Hva gjør du før sex". Den andre har jo vært oppe før, men ble stengt. Litt uenig i moderators bestemmelse der. Vi snakker ikke om hvordan Atomet får tingen sin til å stå elns. Så kommer spørsmålet. Hva betegnes som sex? For da har vell jeg sex 4-5 ganger om dagen. Begynner å bli litt sliten i håndleddet etter 4 gangen, så er jeg heldig så blir det en 5 gang. (Gutter, det var en spøk) 5169123[/snapback] haha.. btw... du må ikke tru at alle som skriver her er svettnerder.. Endret 17. november 2005 av pusur6 Lenke til kommentar
ttd Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 hum, med en gang vi ble sammen så hadde vi som regel sex 2-3 ganger hver eneste dag, bortsett fra dager det var komplett umulig å treffes. Nå, 6 måneder etter, tar vi det litt mer med ro. Helst en gang om dagen, men blir vel rundt regnet ca. 4-5 ganger i uka. Forøvrig så har vi ikke av den grunn MINDRE sex enn før, regnet i timer og minutter. Kvalitet framfor kvantitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå