slings Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Har nettopp bytta blekkpatroner for første gang på skriveren (magenta, yellow og black). Men svart blir ikke skrivi ut. Har prøvd å rense skriverhodet, prøvd å sette inn patronen på nytt, men ingenting hjelper. De andre fargene kommer ut på korrekt måte. Noen som kan hjelpe? Kan det være en feil på patronen, eller har jeg gjort en (eller annen) feil?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du er sikker på at den svarte patronne står ontlig nede i sporet. Det skal komme ett klikk når patronen smetter på plass. hvis du ikke har prøvd det så skal det vere 2 valg på rensing av patronene ( min bjc 6200 har det - bruker samme patroner- bci-3e.. ) der den ene er en dypere rensing . du kan og se på prtronen om den ser helt lik ut i forhold til den som stod i fra før. om det er noe som hindrer blekket i å tranpotert inn i skriver hodet. jeg har ver lit plaget med at den blå ( cyan) fargen plytselig ikke vil virke. da har det ver så lite farge i patronnen at skriveren ikke klarte å trekke mere ut selv om indikatoren mente at det var litt igjen da jeg byte patron og kjørte dyp rens og test urskrift så ble det bra tilsutt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 (endret) Hvordan går det ? Får du skriveren til å virke skikelig ? Endret 16. november 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
slings Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Hvordan går det ?Får du skriveren til å virke skikelig ? 5164753[/snapback] Kjørte en dyprens, som hjalp litt. Det skrives ut svart, men med store hvite striper. Må nok rense skriverhodet manuelt. Forslag til hvordan jeg kan gjøre det? Prøvde litt med bomull og vann på dysa, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 jeg har hørt at man kan bruke gif unversal på skrivehode , men man må vere forsiktig. er skrivehodet justert etter at det er sat i skriveren. hvis du har fåt til å rense srivehodet sa kan det vere lurt å skrive ut noen sider eller kjøre en siste rens bare for å vere sikker på at all driten er ute av skrivehodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå