darkness| Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Man skal ikke behandle seg selv for jernmangel uten å vite at man faktisk har det. Da pratet jeg ikke om å spise mat med jern i, men å ta jerntabeletter. Jernmangel er vel relativt vanlig blant jenter, men jeg tror ikke det er SÅ vanlig hos gutter (da de ikke blør en uke i strekk en gang i måneden ). Gå til lege og få tatt en blodprøve. Som en nevnte så kan det være kyssesyken, og da skal man ikke trene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 jeg hadde det samme problemet og begynte å ta Opega 3... etter det har jeg fått en helt ny giv og energi.. så du bør vurdere dette hvis du ofte føler deg slapp/trett? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Heh, for meg høres det ut som den fysiske tilstanden eg hadde for drøyt èin månad sidan. Forrige veke fant legen ut at det var mononukleose (kyssesjuka), så eg ville gått på legekontoret og testa meg for det. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Begynn å trene og få i deg litt grønnsaker og frukt. Dette hjalp meg, som stortsett sov døgnet rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå