Sweet Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei Jeg sitter og er litt lei av den dårlige lyden på pc'n min, så jeg har bestemt meg for og koble til anlegget mitt til pc'n (lurer på hvorfor jeg ikke har gjort det tidliegere ) Jaja, fra Lydkort, (Sound Blaster Live! ), Minijack - Phono kabel tenkte jeg skulle kjøpe denne. da går det og spille av musikk på anlegget sant? og hvis jeg skal ha surround lyd når jeg spiller f.eks xbox.. noen som vet hvordan jeg skal få gjort dette? hvilken kabel jeg skal bruke? Hvilken port skal forresten minijacken inn på lydkortet? den vanlige som høytalerene står i nå?? takk for alle svar Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Viss anlegget ditt har phono inngang så går det bra. Kabelen skal stå i fronthøytaler utgangen, sikkert grønn/lysegrønn. ketchez Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 okey.... takk for svar ketchez... er det noen som har link til sånn kabel fra tv til anlegg da?? er litt små kjedelig med Halo 2 uten surround Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=105800&cks=SER Slik en? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 ja sånn en har jeg nå fra dvd spilleren til anlegget, men da får jeg jo bare surround når jeg ser dvd.. jeg skal ha til tv'n generelt jeg.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Du kan kanskje bruke den samme kabelen, bare putte den i "Hodesett" utgangen på tvn? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Mange TV`er har phonoutg. bak. Har du parabol er det helt sikkert lydutg. bak på tuneren. Har du kabel-TV Kan du kjøre TV sig inn på videospilleren(hvis du har) og ta ut lydsig bak på videoen evt da kjøpe en scart kabel med ekstra phonokabler på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå