Skrote Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Hei, vet ikke om dette er den rette plassen for dette, men prøver allikevell. Har nå nyformatert pcen og begynte å surfe litt på forskjellige kjente sider som vg osv. har installert Counterspy, Norton Antivirus og SP2(satt pop-up blocker på høy". Men her er problemet. Da jeg surfet kom dette pop-up dritten(som vedlagt bilde). Har prøvd å fjerne pop-upen med det jeg har av kunskap fra før, men sliter litt. Når jeg spiller kabal eller CS for den saks skyld spretter dett popup greien opp igjen slik at jeg detter ut av spillet og komme ikke inn igjen. Har noen peiling på hva jeg kan gjøre for å fjerne dette popup tullet der? Det kommer opp når dataen står i ro også. Takker for svar!! Endret 17. november 2005 av Skrote Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 LØST!! Fant ut noe som hjap iallefall. Når jeg sal spille å vil slippe popupen å komme. Gikk inn på Internett explorer - valgte fil - og derretter trykket jeg arbeid frakoblet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå