Bertram83 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 er det noen som har noen erfaringer med acer aspire 1694wlmi? Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Jeg har hatt min 1694WLMI i snart to måneder, den utgaven med DDR2 minne og 256MB X700 skjermkort. ytelsesmessig er jeg veldig fornøyd med maskinen, det som imponerer meg mest er batterilevetid på bortimot fire og en halv time ved enkelt skolearbeid. Det eneste jeg vil utsette på ytelsen er at det er 5400rpm harddisk og ikke 7200rpm, dette er nok valgt pga strømforbruk, støy og varme. En ting som er drar ned er en produksjonsfeil på space-tasten på denne maskinen som gjør at tasten kan slutte å virke på enkelte maskiner. Det skjedde med min, det ble ordnet av acer, men det tok to uker... Som for de fleste andre maskiner i denne prisklassen med denne skjermstørrelsen er maks oppløsning 1280*800, skal du ha bedre skjerm må du trolig opp i pris, men jeg mener denne skjermen er mer enn bra nok for de aller fleste. Lydutgangene og inngangene i front mener enkelte at er litt feilplassert, at de burde vært plassert bak, jeg bruker disse svært lite da lyden til høytalerene i maskinen er bra nok til å være en laptopp. Så for min del er ikke det noe problem. Maskinen mangler DVI utgang, med har S-video og VGA ut, som holder for meg de få gangene jeg skal bruke ekstern skjerm. Ellers er det praktiske utformingen av maskinen svært god i mine øyne og den har et meget stilig design og et godt utseende. Dersom du kjøper denne maskinen vil jeg anbefale at du kjøper Acer sin optiske minimus, som er en god kompaktmus. EDIT: jeg ser at den koster rundt 400,-, jeg betalte 125,- for den, så da blir vurderingen en litt annen... Dersom man får en maskin uten tastaturfeilen er dette en meget bra maskin. kan anbefales. Endret 15. november 2005 av sir_enzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå