Gå til innhold

Windows Live Messenger 8.0, Hva synes du?

Complexity

Anbefalte innlegg

Windows Live Messenger 8.0, Hva synes du?

sorry hvis dette blir for ulovelig siden det bare er en beta version det snakkes om, som er laget for betatestere.

men dere som har det. hva synes dere?. mye bugs?

selv synes jeg det er ganske tregt, og litt rart design.

men ellers greit :)

(bare steng hvis det strider mot noen av låvene deres)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Selv har jeg brukt det en stund nå og er veldig fornøyd, og systemet med invitasjoner fungerer også veldig bra, har regelmessig fått nye invitasjoner å dele ut...

Programmet i seg selv er jeg veldig fornøyd med, ingen store bugs og mulighet til å lagre detaljerte kontaktkort er en god funksjon

Lenke til kommentar

Har brukt den med banner lenge, men for 2 uker siden så fikk jeg tilbud og nå har jeg flere invitt å dele ut til de som vil ha.

Syns forsåvidt den er ganske grei, synd at away/busy og lign har samme farge.

Det at du kan skrive til folk som er borte er en genial ting som vi har manglet på msn veldig lenge mens alle de andre messengerprogrammene har hatt det.

Lenke til kommentar
Det at du kan skrive til folk som er borte er en genial ting som vi har manglet på msn veldig lenge mens alle de andre messengerprogrammene har hatt det.

Det er da ikke noe nytt. Har prata med folk som er "borte" siden jeg begynte å bruke messenger jeg(5.0).

5402642[/snapback]

Er vel det at du kan snakke til folk som er frakoblet, slik at de får meldingene når de logger på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...