Complexity Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Windows Live Messenger 8.0, Hva synes du? sorry hvis dette blir for ulovelig siden det bare er en beta version det snakkes om, som er laget for betatestere. men dere som har det. hva synes dere?. mye bugs? selv synes jeg det er ganske tregt, og litt rart design. men ellers greit (bare steng hvis det strider mot noen av låvene deres) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk dem aldri til å virke... Men det kan vi ikke snakke om her Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jeg fikk dem aldri til å virke... Men det kan vi ikke snakke om her 5159034[/snapback] hehe.. jeg hadde en del problemer med en fil i windowsmappa som jeg manglet.. men nå funker det.. så *hysj hysj* Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Syns den var forferdelig jeg. Stygg, lite "intuitiv" og det faktum at Downgraderen(Proxy-hack for å få logga inn) er en eneste stor reklamebanner. Tviholder på min A-Patch'a 7.5.0311 så lenge som mulig. Endret 15. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har ikke klikket en eneste gang på de to ukene jeg har hatt det, jeg liker den. Hvorfor driver dere å skal patche den? Skaff dere en invitasjon som oss andre Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 jeg er en betatester, fikk en invite i dag. jeg hadde det jo innstalert i 15min da, før det var tilbake med 7.5 og a-patch/msn plus/stuffplug-ng Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Fikk en invite fra en tester, og har såvidt installert programmet. Det ser greit nok ut, men jeg er ingen storbruker av MSN. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Selv har jeg brukt det en stund nå og er veldig fornøyd, og systemet med invitasjoner fungerer også veldig bra, har regelmessig fått nye invitasjoner å dele ut... Programmet i seg selv er jeg veldig fornøyd med, ingen store bugs og mulighet til å lagre detaljerte kontaktkort er en god funksjon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har brukt den med banner lenge, men for 2 uker siden så fikk jeg tilbud og nå har jeg flere invitt å dele ut til de som vil ha. Syns forsåvidt den er ganske grei, synd at away/busy og lign har samme farge. Det at du kan skrive til folk som er borte er en genial ting som vi har manglet på msn veldig lenge mens alle de andre messengerprogrammene har hatt det. Lenke til kommentar
DeluXa Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) noen som har en invitasjon?? Endret 19. august 2007 av DeluXa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 noen som har en invitasjon?? [email protected] 5402492[/snapback] du trenger ikke ha invitasjon da, men for å gjøre det lovlig så trenger du det. skulle egentlig si at det ikke er smart å skrive mailen din så åpent Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det at du kan skrive til folk som er borte er en genial ting som vi har manglet på msn veldig lenge mens alle de andre messengerprogrammene har hatt det. Det er da ikke noe nytt. Har prata med folk som er "borte" siden jeg begynte å bruke messenger jeg(5.0). Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er den nye versionen enda mer fjortis? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det at du kan skrive til folk som er borte er en genial ting som vi har manglet på msn veldig lenge mens alle de andre messengerprogrammene har hatt det. Det er da ikke noe nytt. Har prata med folk som er "borte" siden jeg begynte å bruke messenger jeg(5.0). 5402642[/snapback] Er vel det at du kan snakke til folk som er frakoblet, slik at de får meldingene når de logger på Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er vel det at du kan snakke til folk som er frakoblet, slik at de får meldingene når de logger påDet er nytt ja. Er forskjell på borte(Away) og Frakoblet Lenke til kommentar
x-team Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er litt merkelig. Når jeg testa 8.0 versjonen så kom alle brukerne jeg har sletta oppigjenna tidene tilbake i lista Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 noen som har en invitasjon?? [email protected] 5402492[/snapback] På Vista betaforumet er det i hvert fall overflod av folk med invitasjoner til overs, og det tok meg to minutter å få en invitasjon her om dagen. Mulig du kan finne andre steder med tilsvarende. Jeg har ingen å gi bort. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Syns egentlig det er irriterende at kontaktene blir større når du har musa over de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå